5057
Sök

Lambo dörrar, front spoiler och M3 spegel

121 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
Tjena alla, jag e ny här på Garaget, tyckte att det verka vara en bra sida att bli medlem på, men har lite frågor! smile

Jag undrar om det är någon här som vet nånstans man kan köpa färdiga lambokit universal eller anpassad till en bmw E36.

Frontspoiler; jag lackera om min bil för ca 4-6 månader sen till "Le Manns blå" som färgen kallas, nu efter ett tag så var jag och tvätta bilen, då lossna lacken från fronten som är en glasfiber front förbannad som jag blev försökte jag få tag i personen som lackera bilen men nu har stängt ner sin firma och ingen har en aning var han är , frågan är som jag antar att "kommer jag behöva lackera om hela fronten" eftersom att han förmodligen inte förbehandlat den och därav har lacken lossnat.
Samt om hur jag ska få fästa fronten ordentligt i stöttfångaren, för när jag sätter på fronten så blir där en glipa på ungefär 1,5-2 cm från stöttfångaren till spoilern, nåt tips på vad man kan sätta imellan så att fronten sätter sig fast i stöttfångaren bättre ?

M3 spegel; Min vänstra M3 Spegel har blivit stulen, och om ni vet någon som möjligtviss skulle kunna sälja en spegel separat.

3 059 Inlägg
17 juli 2008
Du åker nog på att lacka om hela fronten ja.. Förmodligen har inte slipat den först, struntat i att använda primer och inte fettat av den ordentligt.

121 Inlägg
17 juli 2008
Trådstartare
som jag misstänkte tack för svar, du vet ingen bra lackerare som är ledig den snaraste tiden har hört med folk jag känner o så men verkar ha fullt upp nuförtiden

3 059 Inlägg
17 juli 2008
Inte en aning.. Känner inga polare som kan lackera.. Kolla runt på firmorna..
finns en i glumslöv, Hilleshögs Billackering tror jag den heter.. Har aldrig snackat med dom så jag vet inte hur dom är eller så men dom har funnits i en jevla massa år där. Du har en på berga också..

http://www.lokaldelen.se/ld/foretag/res … llackering

Sök