Ja vi hade ju så mycket otur med vädret man kan ha, det lät som det hagla typ på kvällen helt sinnessjukt så mycket har det nog aldrig regnat förr....
lördag kväll shit.. va på fest, folk som gick ut o röka kom in som om dom hade stått och dushat i 4timmar :p lite skoj att man inte är rökare i såna lägen
Jag märkte inte att det regnade så värst mycket... inte ens när vi grillade.
Vi låg 4 pers i mitt bagage och var sociala, och sen njöt jag när jag gick och lade mig, hade ju plats att sträcka ut mig på, jämfört med sportstolssovarna Och så låg man där och lyssnade på regnet, såg det rinna nerför rutorna, och blixtarna lysa upp genom elglastakluckan.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Nästa år plockar jag bort insynsskyddet, har en stor mjuk madrass, massa kuddar och chipspåsar!
haha kan tänka mig att du hade plats. och dom andra som sitter och trängs i sina sportstolar.. dock kan jag luta mina bak så det blir som en säng men det är nog inte skönt och sova i
Nästa år plockar jag bort insynsskyddet, har en stor mjuk madrass, massa kuddar och chipspåsar!
haha kan tänka mig att du hade plats. och dom andra som sitter och trängs i sina sportstolar.. dock kan jag luta mina bak så det blir som en säng men det är nog inte skönt och sova i
Jo, men när man är 185cm+ så börjar det bli lite trångt. Men det är bara att lägga kuddarna mot framstolarna, så får man plats ändå.
Senast redigerat av TurbOla (24 juli 2008)
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet