21 juli 2008
Trådstartare
hallå
jag undrar om nån har lusst at shoppa min bil?
jag ska lacka den i en annan färg så jag vill ha lite förslag på vad man kan ha.
shoppa på och lägg upp i tråden:P
jävligt shysst om nån kunde göra sig tid o hjälpa mig///eddie
![http://img383.imageshack.us/img383/4269/opelnjd6.th.jpg]()
Senast redigerat av snipercat (21 juli 2008)