22 juli 2008
Trådstartare
Valet har stått mellan svartmetallic, Volvo R-blå och röttmetallic.
Efter tre veckors funderande så valde jag ändå Dodge Hemi Orange!
Nu undrar jag vad ni tycker om valet.
http://www.garaget.org/?car=96121Ta en titt och ge mig lite kritik gällande färgvalet.
Sen undrar jag om ni tycker jag ska köra med stripes på mitten av bilen, svarta eller mörkmörkgråa?..
Några tips?
Uppskattas!
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho