Vad anser ni om att styla en "klen" bil?

LillNaisarn
1 mars 2007 ·

Smoke skrev:
Om jag inte minns helt fel så får man bara köra 110 i Sverige? smile

Ställ ut en bil på elmia, plocka ut motorn och stäng huven, du kan vinna 1:a pris ändå?smile

Dom som är intresserad av styling, styla bilen. Inget fel med att styla en "motor svag" bil?

kunde inte sagt det bättre själv;)

Smoke
1 mars 2007 · 692 Inlägg

LillNaisarn skrev:

Smoke skrev:
Om jag inte minns helt fel så får man bara köra 110 i Sverige? smile

Ställ ut en bil på elmia, plocka ut motorn och stäng huven, du kan vinna 1:a pris ändå?smile

Dom som är intresserad av styling, styla bilen. Inget fel med att styla en "motor svag" bil?

kunde inte sagt det bättre själv;)

Därför det är sant smile hehe

bonden_
1 mars 2007 · 171 Inlägg

gör väll inget om man stylar en "klen" bil se på min 240 är en 2,3liters motor i den men de ä ingen monsterklös i den för det men sen när man stylar med kjolar å grejjer blir bilen ändå så låg å tar i å då kan man ju inte köra som ett cp i vilket fall tongue

Volvo 240glt -84
Volvo 240tic -81
Audi a4 2,0t quattro -06
peter_1976 JDM
1 mars 2007 · 2 201 Inlägg

klart man kan styla en motorsvag bil. det är ju upp till var o en. jag har inte sett nån mening varför lägga 50 tusen o uppåt på att trimma motorn bara för att utnyttja det 5 ggr om året på bana.  då är det väl roligare att ha en bil man trivs med o som är snygg. skit i vad alla andra tycker.
men brinner man just för att få köra fort o få mecka, det är upp till dom

_fillan_ med lem
1 mars 2007 · 1 925 Inlägg

det spelar väl ingen roll vad det är för motor om det är utseendet man är ute efter ?

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
eastmotorsport -sommar ska de va....
1 mars 2007 · 4 524 Inlägg

Jag har ju stylat en relativt svag bil , en 1,8 liters Golf på 90 hk och den blir ju lika frän som en motorstark bil med skillnaden att den inte kostar skjortan att försäkra . Bra för mig som bara är 17 och inte har någon bonus . Styrkan får komma senare....

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
BadFiffi
1 mars 2007 · 31 Inlägg

bilen kan man ju styla o ha fin utan att den behöver gå som tusan... huvudsaken är väl att mane nöjd själv eller hur!!

JW
1 mars 2007 · 281 Inlägg

Mina 150 kusar räcker gott och väl till att åka dit så det visslar om det hehe... visst skulle man vilja ha mer HK men man får ju vara glad för det man har och göra det bästa åt situationen. :)

Trevlig helg Önskar Jonas

Mäki Långsam Perfektionist
1 mars 2007 · 4 800 Inlägg

Min är en 1,6a och ja ska fortsätta på den! ser inte varför man inte skulle få styla dom.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Warns-Motor VD Wärns Motor
1 mars 2007 · 50 Inlägg

har byggt på en 855 se 2.5 144 hk men det funkar för mig är inte ute efter motor

Volkswagen Beetle "Sound By Wärns Motor Beetle" (1998)
Kettunen
1 mars 2007 ·

Jag "små" eller Clean stylat min och vad du/ni menar med mycket häst vet jag inte ^^ Har 224 på och tycker det är perfekt. Behöver inte ens växla ner när jag skall köra om så smile

Johan-hej Häj Häj
2 mars 2007 · 90 Inlägg

Det är upp till var å en, ja tycker att man bra kan styla en motorsvag bil så den ser snygg å fräch ut. Men ja tycker också att man inte ska styla en svag bil så att den ser mykke snabbare ut än den är. Typ att bygga om en gammal toyota så att den ser ut som en american mussle car från 70-talet.

V O L V O
2 4 0 G L I N J E C T I O N
GurraG INGET ANNAT!!
2 mars 2007 · 1 725 Inlägg

man gör precis som man vill.. men sen finns det tyvärr patetiska exempel också som folk bara skrattar åt

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang