1809
Sök

Tjejer på garaget.org?

454 Inlägg
29 april 2006
Trådstartare
Alltså, dom som inte kan på lördagen kan ju kanske komma på söndagen?! smile

23 Inlägg
29 april 2006
Jag tror inte att jag kan komma iaf..

Peugeot 106 RALLYE

15 Inlägg
29 april 2006
Jag kan inte då ialla fall! E i Kroatien då.

7 Inlägg
29 april 2006
Jag vet inte om jag kan än.

15 Inlägg
29 april 2006
Den 22-23 juli passar mig fin fint!smile

Bilnörd...
310 Inlägg
29 april 2006
Jag kan till 99%. Ska bara säga till på jobbet att jag måste vara ledig då men det är nog inga problem.

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

100 Inlägg
29 april 2006
hej halloj allihopa smile Tycker att vi får försöka spika ett datum så fort som möjligt, som sagt det är tråkigt att någon inte kan komma.
Har även tänkt på detta med dem som vill ha med pojkvänner, tycker i så fall att de får stanna på campingen under dagen, för meningen med en tjejträff var väl ändå att vi skulle vara tjejer?!!

// Nathi

Biltokig flicka
126 Inlägg
29 april 2006
tjejträff hehöver väl inte betyda antikillträff wink

om pojkar blir förbjudna vet jag inte om jag kan komma... dels för att jag kanske inte hunnit klart med kortet och dels för att jag tvivlar på att min pojkvän vill åka 20 mil enkel väg för att sitta på en camping! (och jag vill inte åka utan honom)   smile

100 Inlägg
29 april 2006
zaraz skrev:

om pojkar blir förbjudna vet jag inte om jag kan komma... dels för att jag kanske inte hunnit klart med kortet och dels för att jag tvivlar på att min pojkvän vill åka 20 mil enkel väg för att sitta på en camping! (och jag vill inte åka utan honom)   smile

Hej
Jag tror inte han blir sittandes själv på campingen .Det följer nog med många pojkvänner.

Nathi

Snickar guru
278 Inlägg
30 april 2006
Nathi skrev:
zaraz skrev:

Hej
Jag tror inte han blir sittandes själv på campingen .Det följer nog med många pojkvänner.

Nathi

Och jag big_smile

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

Biltokig flicka
126 Inlägg
30 april 2006
är det meningen att vi ska cruisa runt eller ska bilarna stå parkerade nånstans?

Fotograf
966 Inlägg
30 april 2006
Senast redigerat av MickeTuncer (30 april 2006)

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

100 Inlägg
30 april 2006
Nathi skrev:
Hallojsan

25 bilar Det här kommer att bli roligt.
Lite som jag tänkt och planerat är följande.

Träffas vid en mack i Ö-o  Tvätta träffas  Efter det en liten Pokerrun som bär iväg till hemligt mål

Lite lunch.

Ta kort på våra bilar i samma grusgrop som bilderna jag har här på garaget.

Tillbaka till Ö-o och ta in på en camping.MEDTAG eget tält och tillbehör tilldetta.

Studera nattlivet i Ö-o   Här är tänkt att pojkarna kommer in i bilden.som först.

För att citera mej själv
och kommer ni på något mer kul som kan hända på Söndagen så försöker vi ordna det
/Nathi

Dag 2 är sovmorgon  Bad på äventyrsbadet ingår i campingen.

Hemgång eller någon annan aktivitet.

Hoppas att det passar allihopa.

Håller på att jaga in lite sponsor priser så att vi kan dela ut priser till Pokerrunet.

så snälla försök att fixa lite sponsorer Ni också

/ Nathi

100 Inlägg
30 april 2006
Här är länken till campingen

http://www.gustavsvik.com/

/Nathi

12 Inlägg
2 maj 2006
Hej, nu har jag bytt konto och nu kan ni se min bil oxå! Hette Thuden förut. smile

2 594 Inlägg
2 maj 2006
hej ska du ända dit upp om jag får ge ell tipps så sök till bräcke gymnasium i jämtland där gick jag dom har sveriges största maskinpark och bästa, har vart i vännäs men den var liten och få maskiner tycker jag

mvh ghost boy

624 Inlägg
3 maj 2006
Hur skulle det vara om vi sa att det e en killträff inga tjejer får komma??smile
jävlar då hade det blivit hus i H-----
ha ni er tjejr träff
vi ska nog fixa en killträff  smile

Fotograf
966 Inlägg
3 maj 2006
Låter bra..smile Men det ända nackdelen är ju att det är i GBG!sad Jag har typ 90-100mil ner dit..=/

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Fotograf
966 Inlägg
3 maj 2006
ghost_boy83 skrev:
hej ska du ända dit upp om jag får ge ell tipps så sök till bräcke gymnasium i jämtland där gick jag dom har sveriges största maskinpark och bästa, har vart i vännäs men den var liten och få maskiner tycker jag

mvh ghost boy

Jämtland ska det vara..wink

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Sök