1770
Sök

Tjejer på garaget.org?

23 Inlägg
3 maj 2006
30 mil härifrån... undrar om det är värt det...

Tea
http://www.garaget.org/?car=8776
Nissan Skyline R33 GTS25T Type M

100 Inlägg
3 maj 2006
Det är under ca 4timmar som det skall vara vi tjejer.I själva poker runet. Mycket pga tävlings momentet. och att vi inte kan vara på platser som rymmer mycket bilar.
Samt att jag vill ordna en bra träff för dom tjejer som kommer.

/Nathi

Biltokig flicka
126 Inlägg
4 maj 2006
vad e de där poker runet mer exakt?

51 Inlägg
4 maj 2006
Jag tror det är nån sorts tipsrunda som man åker med bilen, fast man får spelkort istället för tips-frågor.... fast jag tror så mycket...

Men har vi kommit överens om nått datum än?
Kanske petig... men det är en förutsättning.

Jag ska iaf se till att kunna komma när det är dax smile

100 Inlägg
4 maj 2006
Helt rätt Malla  + att det blir mer tok vid varje stopp.

Kul att du kommer.Så inte allt jobb med är att fixa med träffen är ogjort

Har fått in en sponsor till
/Nathi

100 Inlägg
6 maj 2006
Jag Lägger ner det här nu.
Vi får träffas på något stort möte istället
/ Nathi

390 Inlägg
6 maj 2006
jaha vadå da?
Nathi skrev:
Jag Lägger ner det här nu.
Vi får träffas på något stort möte istället
/ Nathi

454 Inlägg
6 maj 2006
Trådstartare
Jag har haft häcken full med jobb sista tiden, sad har inte haft tid att kolla va som skrivits här!!

men d verkar som att intresset är väldigt svalt, å nathi, jag e ledsen över att jag inte har kunnat svara i tråden på d du skrivit, du har verkligen lagt ner tid på d här! sorry..

jag vet inte va vi ska göra..? va tycker ni andra?

381 Inlägg
6 maj 2006
Tea skrev:
jag är ju tjej, men vet inte om jag kan komma sad

Jobbar så mycket...

det skulle isf vara om jag åker dit i jobbet wink Nån som är sugen på sexparty?

haha vad jobbar du som?  tongue

23 Inlägg
6 maj 2006
EyeLighter skrev:
Tea skrev:

Jobbar så mycket...

cool

Tea

70 Inlägg
6 maj 2006
heLLen_TT skrev:
Jag har haft häcken full med jobb sista tiden, sad har inte haft tid att kolla va som skrivits här!!

men d verkar som att intresset är väldigt svalt, å nathi, jag e ledsen över att jag inte har kunnat svara i tråden på d du skrivit, du har verkligen lagt ner tid på d här! sorry..

jag vet inte va vi ska göra..? va tycker ni andra?

Jaaa vad f-n gör vi??? Finns det andra sätt vi kan träffas på? Typ på Säve eller Tullinge???
och ja verkligen synd på allt jobb du och nathi lagt ner =/

men som sagt det verkar va lite svalt intresse och svårt att få till ett datum som kan passa
de flesta... *suck*

liten men tuff ;)

390 Inlägg
6 maj 2006
jag var då helsugen på den här grejen och tyckte datumsnacket funkade tillslut
men ja kanske inte hängde med så bra..

381 Inlägg
6 maj 2006
Tea skrev:
EyeLighter skrev:
Tea skrev:

Jobbar så mycket...

cool

Home party försäljare eller? Aja jobba får man juh göra så man har råd med bilen *ler. tongue

23 Inlägg
6 maj 2006
EyeLighter skrev:
Home party försäljare eller? Aja jobba får man juh göra så man har råd med bilen *ler. tongue

Bilen har jag nog råd med iaf, jobbet är enbart för skojs skull big_smile Plus att man får köra mycket wink

Tea

381 Inlägg
7 maj 2006
Tea skrev:
EyeLighter skrev:

Bilen har jag nog råd med iaf, jobbet är enbart för skojs skull big_smile Plus att man får köra mycket wink

Jo jag var oxå å kolla på en R33 gtst med gtr paket in och utvändigt. ca 350hk den gick riktigt bra. Nej får se kanske köper en sån till nästa vår. Så man kan ha kvar saaben och köpa sig en skyline. Jo de kan ja tänka mig att de e skoj. Lycka till med bilen och jobbet *ler tongue

Snickar guru
278 Inlägg
7 maj 2006
EyeLighter skrev:
Tea skrev:
EyeLighter skrev:

Jo jag var oxå å kolla på en R33 gtst med gtr paket in och utvändigt. ca 350hk den gick riktigt bra. Nej får se kanske köper en sån till nästa vår. Så man kan ha kvar saaben och köpa sig en skyline. Jo de kan ja tänka mig att de e skoj. Lycka till med bilen och jobbet *ler tongue

Fel sida på ratten ju, litet citat "Titta postbilen" wink Kör audi istället, rs2 ex wink

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

381 Inlägg
7 maj 2006
Konstapeln skrev:
EyeLighter skrev:
Tea skrev:

Fel sida på ratten ju, litet citat "Titta postbilen" wink Kör audi istället, rs2 ex wink

A skulle ja köpa audi så blir de s4 eller rs4 års runt 00

Snickar guru
278 Inlägg
8 maj 2006
EyeLighter skrev:
Konstapeln skrev:
EyeLighter skrev:

A skulle ja köpa audi så blir de s4 eller rs4 års runt 00

Rs4a isådant fall annars blir du bara ifrån åkt av rs2an wink funderar på en rs4 nästa år men man får se, är ju lite lockande och bygga 500 hk i rs2an också tongue

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

51 Inlägg
8 maj 2006
Tycker verkligen det är skittråkigt om det inte blir nått.

Nathi har verkligen ansträngt sig att försöka fixa till en rolig dag.

Jag röstar för att vi sätter ett datum och dom som kan dom kan och dom som inte kan...ja! Synd för dom helt enkelt!

Att ta det i samband med en större träff känns som att det absolut inte skulle bli samma sak... men funkar inte nått annat så får man väll försöka.

Jag tycker inte vi ska ge upp än!!! smile

www.ultimatestyling.se
29 Inlägg
8 maj 2006
Hej hej

Ny här, heter Annika och kommer från Enköping. Jobbar med att bygga bilar, vilket också är mitt största intresse!! 

Äger och kör en Ford Fiesta Turbo Edition -89.

Mvh Annika

----------------------------- Tjejträffen 22-23/7 2006-----------------------------------
SPONSORER: www.bjurmans.nu www.drolsson.com www.ohlins.com MotorWallin Örebro. www.ultimatestyling.se Garaget.org

Sök