PitchBitch skrev:civicbruden skrev:PitchBitch skrev:Hej hejGrattis till bebben!!!Fick själv en dotter i början på mars, hon kan ALLT om bilar nu Kommer tyvärr inte på något namn, men min dotter heter Nova.Ha de!!!Tack tack Fick förslaget Nova på en annan sida, efter Cheva. Nå´t som du tänkte på??? Vad tycker du om Monz då??? Ha det så bra!!!Ja var därifrån jag fick det. Passar henne perfekt...Monz... är det på en kille då? Vet du vad du ska ha förresten???
civicbruden skrev:PitchBitch skrev:Hej hejGrattis till bebben!!!Fick själv en dotter i början på mars, hon kan ALLT om bilar nu Kommer tyvärr inte på något namn, men min dotter heter Nova.Ha de!!!Tack tack Fick förslaget Nova på en annan sida, efter Cheva. Nå´t som du tänkte på??? Vad tycker du om Monz då??? Ha det så bra!!!
PitchBitch skrev:Hej hejGrattis till bebben!!!Fick själv en dotter i början på mars, hon kan ALLT om bilar nu Kommer tyvärr inte på något namn, men min dotter heter Nova.Ha de!!!
Malla skrev:Jag tycker det låter bra.Men vilket datum var det som sas då?Det vore ju kul om dom som kom på iden om att ha en träff kan komma.Jag har PM:at nathi och frågat henne, hon har ju varit duktig och fixat massa kuliga saker och camping och grejor.Får se om hon svarar i tråden.Mitt tips var 22-23 Juli.
heLLen_TT skrev:Ämnet har vart uppe många ggr här förut.. Men tänkte att d va ett tag sen.. Hur många tjejer e vi här på garaget.org egentligen?!Skulle va kul om alla tjejer skrev va för bil dom har oxå..
PitchBitch skrev:HalloLägg till Ultimate Styling Enköping som sponsor också! Är det nån som slänger ut tråden på andra sidor??Annika
Nathi skrev:PitchBitch skrev:HalloLägg till Ultimate Styling Enköping som sponsor också! Är det nån som slänger ut tråden på andra sidor??AnnikaKan du göra det Annika jag är bara regad här och på AutopowerNathi