28 juli 2008
Trådstartare
Ja, idag lokaliserade jag att det ristats friskt, med en sten, i lacken på bagageluckan.
Detta vill vi ju så klart ha åtgärdat, Men..
Den skyldige är min systerson, 8 år.
Tar försäkringsbolag på sig sådana skador, utan att jag behöver polisanmäla barnet.
Något jag givetvis inte tänker göra.
Bilen är helförsäkrad hos Länsförsäkringar, Dalarna.
Senast redigerat av __Marcus (28 juli 2008)
Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.