29 juli 2008
Trådstartare
Hej jag undrar hur jag ska göra för att lägga igen högtalar hålen på instrument panelen. vill ha så att det ser ut som dom inte varait där. och efter det ska den lackas? hur ska jag göra behöver hjälp. de tär en 940 instrument panel.