Angående: Torsdagsträffar Lödde!

Larssonn
21 augusti 2008 · 203 Inlägg

Blir det nått ikväll? smile

BoB_83
21 augusti 2008 · 261 Inlägg

Håller bara värdret sig så kommer där garanterat vara folk. Kommer själv dra dit om en sväng idag.

MG MGF (2000)
BMW 325IK E30 "Leadfoot DRFT" (1987)
Larssonn
21 augusti 2008 · 203 Inlägg

Mmm! Blir det uppehåll så tänkte jag också sticka dit för första gången i sommar tongue

Kungen-EssE
21 augusti 2008 · 993 Inlägg

kan ni sluta skriva här? undra varför där dyker upp snutar

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Nicco5 TIG-svetsare
21 augusti 2008 · 226 Inlägg

Kungen-EssE skrev:
kan ni sluta skriva här? undra varför där dyker upp snutar

Precis som snuten inte vet att det är bilar där om man inte pratar här! xD

Drive it like you stole it ;)
Larssonn
21 augusti 2008 · 203 Inlägg

Nicco5 skrev:

Kungen-EssE skrev:
kan ni sluta skriva här? undra varför där dyker upp snutar

Precis som snuten inte vet att det är bilar där om man inte pratar här! xD

Men då skriver alla såhär som ska dit nästa Torsdag istället "nja, jag pallar inte komma idag" så kommer där kanske inga snutar iheller tongue

K9
22 augusti 2008 · 67 Inlägg

jag tror dock att polisen kommer när de har tid över, inte så mycket beroende på vad folk skriver...
här inne e kanske 10-15 pers som skriver att de ska komma, men ändå brukar där va en bra jävla massa fler än 10-15,  jag har vetat om att d va träff i lödde bra länge innan jag blev medlem här, vissa saker vet man bara, utan att behöva läsa det på garagets forum, tro det eller ej, men poliser är människor de oxå, o har samma förmåga att "veta" utan att behöve få det bekräftat genom att läsa på ett forum....

så, jag tro att även om folk slutar skriva att de ska komma, så kommer polisen vara där, de gånger de har tid över..

SIR_Pierre Sir
22 augusti 2008 · 737 Inlägg

glöm inte FRA wink

Racencool
22 augusti 2008 · 6 Inlägg

Glöm FRA.
Funkar inte så.
Får bara lyssna om det är grova brott.
Om du menar allvar alltså.

SIR_Pierre Sir
22 augusti 2008 · 737 Inlägg

Racencool skrev:
Glöm FRA.
Funkar inte så.
Får bara lyssna om det är grova brott.
Om du menar allvar alltså.

vænta lite.....du fattade inte att det var humor i det....trots min smiley.....ja....vi streetrace terrorister ær ju FRA´s størsta problem....oh my

Memme I'am AWESOME..
22 augusti 2008 · 2 783 Inlägg

Någon som vet vart folket lägger upp bilderna? tongue vet att " putte " ska lägga upp sina på bdb, men vet ej vad han heter på bdb! Någon som vet?

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Nicco5 TIG-svetsare
22 augusti 2008 · 226 Inlägg

K9 skrev:
jag tror dock att polisen kommer när de har tid över, inte så mycket beroende på vad folk skriver...
här inne e kanske 10-15 pers som skriver att de ska komma, men ändå brukar där va en bra jävla massa fler än 10-15,  jag har vetat om att d va träff i lödde bra länge innan jag blev medlem här, vissa saker vet man bara, utan att behöva läsa det på garagets forum, tro det eller ej, men poliser är människor de oxå, o har samma förmåga att "veta" utan att behöve få det bekräftat genom att läsa på ett forum....

så, jag tro att även om folk slutar skriva att de ska komma, så kommer polisen vara där, de gånger de har tid över..

hehe precis! wink

Drive it like you stole it ;)
markholm
22 augusti 2008 ·

SIR_Pierre skrev:
glöm inte FRA wink

Haha!

lol

volvopowe-r
22 augusti 2008 · 9 Inlägg

m-drive- skrev:

K9 skrev:

Niklas_K skrev:
Jag var i Lödde förra torsdagen, det är ju bara en tidsfråga tills det händer en olycka där med folk precis i vägkanten. Tackar vet jag MECA Raceway i Malmö på onsdagar.

sanning....førr eller senare så....men vi får væl hoppas d inte blir någon incident..

meca borde vara öppet fredag/ lördag kväll utan inträde, det var väll det som var tänkt från början, :-(

och du behöver inte stå vid vägen :-) finns mycket plats vid MAX burger

sedan brukar det inte vara så många race, 2- 3st , lödde en samlings punkt för bilintresserade i området, har du planer att tävla kan du ska hålla dig kvar på meca, sedan brukar våra vänner fabro blå ställa upp med några bilar när dom har tid över, men ibland måste dom priotera grövre brott än ett gäng ungdomar som hänger på en parkering

ses kanske i kväll

m-drive

m-drive! banan har faktiskt drift kostnader som måste täckas osv.... och ärligt 20spänn är väl inget att gnälla över,mig veterligen har det aldrig varit nåt snack när banan öppnades att det skulle vara grattis inträde.

kör säkert mvh volvopowe-r.

Kungen-EssE
23 augusti 2008 · 993 Inlägg

Här fick jag 1000kr böter för att jag körde förbi en polisbil i xxxkm/h på en 50 väg..
Inga uppmätningar lr något liknande, de enda vi fick böter på, var "högbuller nivå"..
Rs4an på andra sidan gatan fick också för "högbuller nivå". Fråga mig inte vad han gjorde, men han blev stoppad 5minuter innan mig.

http://www.geting.se/image.php/120673-esssse.JPG

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
K9
24 augusti 2008 · 67 Inlägg

aaa då vet man i alla fall vad som hænde, sjukaste længe snuten stod o tugga med dej....så jævla pinsamt att ta någon før høgbuller dær, speciellt nær din bil nog inte var den enda som hade høg nivå på bullret....jaja, trist att det hænde dej mannen!

oka-visely
4 september 2008 · 47 Inlägg

Då blir det lödde ikväll grabbar big_smile ses ikväll big_smilebig_smilebig_smile

daajvid Elektriker
4 september 2008 · 1 138 Inlägg

vet inte om man skulle rullat dit o kollat läget för en gångs skull;)

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
SIR_Pierre Sir
4 september 2008 · 737 Inlägg

oka-visely skrev:
Då blir det lödde ikväll grabbar big_smile ses ikväll big_smilebig_smilebig_smile

neeee så kan du inte skriva.. då kommer polisen!big_smile

K9
4 september 2008 · 67 Inlägg

lol ^^ smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang