VAD HETER VÅR SVENSKA ARTIST? Som blev större än madonna i usa.

rofl
31 juli 2008 · 313 Inlägg

har totalt hjärnsläpp. Vad heter hon? Vänta nu kom jag på en låt hon gjort, ska googla.

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
rofl
31 juli 2008 · 313 Inlägg

Okej, de gjorde ja inte alls. Vad heter hon? Typ hey baberiba har gjort parodi på henne. Nu kom jag på de. ROBYN smile

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
NeonX
31 juli 2008 ·

Hahaha, WTF!?

Racso Dr Snuggles
31 juli 2008 · 956 Inlägg

?

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
mellowd Drop Shop
31 juli 2008 · 926 Inlägg

större än madonna tvivlar jag på.
abba ligger nog närmere där.

rofl
31 juli 2008 · 313 Inlägg

mellowd skrev:
större än madonna tvivlar jag på.
abba ligger nog närmere där.

Nu snackar jag inte totalen. Men när Robyn släpptes i USA så klättrade hon högre på listorna än Madonna. *slap*

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
Muttley
31 juli 2008 ·

har du tagit nått?.  robyn är inte större än madonna smile.

airflow Avstängd
31 juli 2008 · 653 Inlägg

tkd_rille skrev:
har du tagit nått?.  robyn är inte större än madonna smile.

Har du tagit nåt kanske? Läs vad han skrev.

Jag har rätt i vad jag än säger.
rofl
31 juli 2008 · 313 Inlägg

tkd_rille skrev:
har du tagit nått?.  robyn är inte större än madonna smile.

Tror inte det smile

http://www.metro.se/se/article/2008/05/ … /index.xml

Senast redigerat av mrdanjel (31 juli 2008)

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
Skyracer Skyracer
31 juli 2008 · 917 Inlägg

Robyn är inte större än Madonna i USA bara för att hon med ett skivsläpp hamnade högre på en recensions-lista. I min mening är Madonna totalt sett ofantligt mycket större i USA än Robyn. smile

Hehe, typiskt tidningssnack utan innehåll "Hon spöar artister som Madonna och Britney Spears"  big_smile

Mvh
Håkan

Senast redigerat av Skyracer (31 juli 2008)

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota GR86 (2022)
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
quattrofil
31 juli 2008 · 54 Inlägg

vem fan bryr sej om robyn och madonna? det viktiga är att ljudet av en turbofemma är underbart big_smile

Senast redigerat av quattrofil (31 juli 2008)

Har haft 4, 5, 6 och 8 cylindrar. Föredrar sex...
rofl
31 juli 2008 · 313 Inlägg

Skyracer skrev:
Robyn är inte större än Madonna i USA bara för att hon med ett skivsläpp hamnade högre på en lista. I min mening är Madonna totalt sett ofantligt mycket större i USA än Robyn. smile

Mvh
Håkan

Skrev fel i översrkiften kära Håkan, å läser du vidare i texten så ser du mycket väl vad jag menar, att jag menar att hon klättrade högre på listorna just när hon blev stor i USA.

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
rofl
31 juli 2008 · 313 Inlägg

quattrofil skrev:
vem fan bryr sej om robyn och madonna? det viktiga är att ljudet av en turbofemma är underbart big_smile

HAHHAAH tongue

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
rofl
31 juli 2008 · 313 Inlägg

Skyracer skrev:
Robyn är inte större än Madonna i USA bara för att hon med ett skivsläpp hamnade högre på en recensions-lista. I min mening är Madonna totalt sett ofantligt mycket större i USA än Robyn. smile

Hehe, typiskt tidningssnack utan innehåll "Hon spöar artister som Madonna och Britney Spears"  big_smile

Mvh
Håkan

Och sedan i övrigt så skiter jag i vem som e störst, ja ville veta vad artisten hette. Å mitt bästa kännetäcken jag kunde ge va just det jag skrev i överskriften. Ber så hemskt mycket om ursekt för mitt fel-

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
Skyracer Skyracer
31 juli 2008 · 917 Inlägg

mrdanjel skrev:

Skyracer skrev:
Robyn är inte större än Madonna i USA bara för att hon med ett skivsläpp hamnade högre på en lista. I min mening är Madonna totalt sett ofantligt mycket större i USA än Robyn. smile

Mvh
Håkan

Skrev fel i översrkiften kära Håkan, å läser du vidare i texten så ser du mycket väl vad jag menar, att jag menar att hon klättrade högre på listorna just när hon blev stor i USA.

Ja, DÅ förstår jag dig, var helt annat än vad jag tolkade ditt inlägg som. big_smile

"Entertainment Weekly skriver att hela skivan är fantastisk. Dessutom visar statistik från sajten Metacritic att medelvärdet av 15 skrivna ”Robyn”-recensioner är 87 av 100 poäng.

USA:s skivaktuella tungviktare har fått avsevärt sämre betyg än Robyn. Janet Jacksons och Britney Spears senaste skivor ligger på 61 poäng och även Madonna och Mariah Carey landar på under 70 poäng."

Det är alltså statistik som visar att i medelvärdet av recensioner så ligger hon högre än vissa andra artister. Ja, det gör ju henne större... wink  (ironi) big_smile

I övrigt så gillar jag personligen verkligen Robyns musik. smile

Mvh
Håkan

Senast redigerat av Skyracer (31 juli 2008)

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota GR86 (2022)
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
rofl
31 juli 2008 · 313 Inlägg

Skyracer skrev:

mrdanjel skrev:

Skyracer skrev:
Robyn är inte större än Madonna i USA bara för att hon med ett skivsläpp hamnade högre på en lista. I min mening är Madonna totalt sett ofantligt mycket större i USA än Robyn. smile

Mvh
Håkan

Skrev fel i översrkiften kära Håkan, å läser du vidare i texten så ser du mycket väl vad jag menar, att jag menar att hon klättrade högre på listorna just när hon blev stor i USA.

Ja, DÅ förstår jag dig, var helt annat än vad jag tolkade ditt inlägg som. big_smile

"Entertainment Weekly skriver att hela skivan är fantastisk. Dessutom visar statistik från sajten Metacritic att medelvärdet av 15 skrivna ”Robyn”-recensioner är 87 av 100 poäng.

USA:s skivaktuella tungviktare har fått avsevärt sämre betyg än Robyn. Janet Jacksons och Britney Spears senaste skivor ligger på 61 poäng och även Madonna och Mariah Carey landar på under 70 poäng."

Det är alltså statistik som visar att i medelvärdet av recensioner så ligger hon högre än vissa andra artister. Ja, det gör ju henne större... wink  (ironi) big_smile

I övrigt så gillar jag personligen verkligen Robyns musik. smile

Mvh
Håkan

Bra att du förstår smile

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
Skyracer Skyracer
31 juli 2008 · 917 Inlägg

mrdanjel skrev:
Bra att du förstår smile

Det är ju internet nu vi kommunicerar med, moder av missförstånd... big_smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota GR86 (2022)
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
rofl
31 juli 2008 · 313 Inlägg

Skyracer skrev:

mrdanjel skrev:
Bra att du förstår smile

Det är ju internet nu vi kommunicerar med, moder av missförstånd... big_smile

Mvh
Håkan

Ja:O stäng ner hela internet, dom lurar ju mig sad fast, de e rätt bra, för då kan man ladda ner just sånna bra artister som madonna å robyn smile

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig
tjompa
31 juli 2008 · 340 Inlägg

Robyn har nog lite större pattar än Madonna, Madonna har nästan inget underhudsfett alls vilket avgör den här korkade trådens utgång!

Germax
31 juli 2008 · 12 086 Inlägg

Som sagt vem fan bryr sig, ingen av dom är snygga lr sjunger särskilt bra. Och madonnas utpräglade personlighet (personligheter) är inget som tilltalar mig!

Det är de bästa med ny teknik, man tar en modell gör om hennes röst i en dator och vips har man en riktigt heting i underkläder på mtv man kan snegla på smile

Robyn är iofs snyggare än madonna wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang