VAD HETER VÅR SVENSKA ARTIST? Som blev större än madonna i usa.

Hee-Maan
31 juli 2008 · 3 113 Inlägg

Robyns musik är möjligen betydligt mycket bättre än Madonnas. sen ser ju Madonna bara ut som en rynkig o smal 5barns mamma i modellkläder.

ooo hur man kan gilla hennes nya "hit" Give it to me? yikes

Semper Fi
Opelmadness German cars, quality and beyond
31 juli 2008 · 8 197 Inlägg

En hel del av Madonnas äldre musik, t.ex like a prayer bl.a kan aldrig Robyn komma up i klass med.  wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
evilaudio
31 juli 2008 · 16 195 Inlägg

en fråga bara.. sen NÄR blev madonna bra "musik"??

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
hedley Saaboholic
31 juli 2008 · 3 129 Inlägg

quattrofil skrev:
vem fan bryr sej om robyn och madonna? det viktiga är att ljudet av en turbofemma är underbart big_smile

Hahaha eller ljudet av vilken turbo bil som helst, eller en 8.a.. ja det mesta faktiskt.. hahaha

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
hedley Saaboholic
31 juli 2008 · 3 129 Inlägg

JapMax skrev:
Som sagt vem fan bryr sig, ingen av dom är snygga lr sjunger särskilt bra. Och madonnas utpräglade personlighet (personligheter) är inget som tilltalar mig!

Det är de bästa med ny teknik, man tar en modell gör om hennes röst i en dator och vips har man en riktigt heting i underkläder på mtv man kan snegla på smile

Robyn är iofs snyggare än madonna wink

Båda e fula som fan..britney gick ju iallafall att titta på under sina debut år.. då hon inte såg ut som en sönder knarkad trailer-parks brud.

Ett prakt exempel på "ta en modell och gör om rösten" är ju helt klart Paris hilton.. sök så fattar ni snart vad jag menar.. fy fan! Hon är inte ens snygg i "one night in paris" hahahaha..

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang