3 augusti 2008
Trådstartare
Tjenare, för mitt framtida skjolpaket köp undrar jag om man ska våga sig på att lackera dom själv för att slippa stora kostnader från lackerings firmor. Har aldrig lackerat förut men frågan är mer ifall och isåfall vart man kan få tag på bra lack? Blir resultaten någolunda lika? (Beror självklart på vem som gör de antar ja).
- Tack på förhand
// Pontus