4176
Sök

Sidolister på 9000

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
#1
Hej, ska lacka stötfångarna på bilen och tänkte ta dörrlisterna och de små rackarna på skämarna.

Hur får man loss skiten? Plocka loss innerskärm och dörrsidor eller ska man bara rycka och slita?


Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
#2
Jag löste mitt problem själv, var bara att dra listerna rakt utåt...

Vidare diskussion är nog överflödig...



Sök