4260
Sök

hagel och spackel hur går det + lite andra frågor

Avstängd
200 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
#1
hur pass håller det när det haglar, och vid högtryckstvätt

sen hur håller det vid våtslipningen

2 911 Inlägg
3 augusti 2008
#2
Det är inte spacklet som ger med sig, det är arbetet du gjort som falerar om något gör det.

Gör man på rätt sätt, med rätt grejjer så sitter det.
(och där får man räkna med gränser på vad som går att spackla, och inte samt vilka material man spacklar på)

Avstängd
200 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
#3
det är spacklat på plåten på dom flesta ställena, vissa ställen på gammalt spackel

605 Inlägg
4 augusti 2008
#4
glasfiberspacklet håller definitivt, men finspacklet kan vara lite kännsligt för maskintvätt
hagel är nog inga problem, var inte orolig, jag har spacklat 2-3 cm på kompisens epa o det håller, jag har blåst med högtryckstvätt o den har stått i hagel, o ja det var biltema spackel


Sök