Har skaffat mig en dubbel din dvd till min e39a. köpte en enkel dins monteringsram eftersom ja inte fått tag på nån dubblel din (Finns i Tyskland och USA men har inte fått nån kontakt me dom).
Så nu ska ja bygga om den ja har å funderar på om de räcker med att köpa en sån här "Reparationssats glasfiber" för det.
Är den som är längst upp på sidan. Tror ni ja klara mig med det eller måste ja ha större volym av alla grejer? Vad ska ja ha för spackel på dom här grejerna?
Mvh Macce
Korkad sökfunktion?!
Nej då, själva sökfunktionen är väldigt bra, men i detta fall har den en rejäl brist tyvärr.
Har skaffat mig en dubbel din dvd till min e39a. köpte en enkel dins monteringsram eftersom ja inte fått tag på nån dubblel din (Finns i Tyskland och USA men har inte fått nån kontakt me dom).
Så nu ska ja bygga om den ja har å funderar på om de räcker med att köpa en sån här "Reparationssats glasfiber" för det.
Är den som är längst upp på sidan. Tror ni ja klara mig med det eller måste ja ha större volym av alla grejer? Vad ska ja ha för spackel på dom här grejerna?
Mvh Macce
om du bara ska bygga om monteringsramen så borde det räcka med ett sådant reparationskitt. du kan också köpa delarna löst på typ biltema så får du mer material för samma pengar. annars så kanske det fungerar med långtrådigt glasfiberspackel ?
Har skaffat mig en dubbel din dvd till min e39a. köpte en enkel dins monteringsram eftersom ja inte fått tag på nån dubblel din (Finns i Tyskland och USA men har inte fått nån kontakt me dom).
Så nu ska ja bygga om den ja har å funderar på om de räcker med att köpa en sån här "Reparationssats glasfiber" för det.
Är den som är längst upp på sidan. Tror ni ja klara mig med det eller måste ja ha större volym av alla grejer? Vad ska ja ha för spackel på dom här grejerna?
Mvh Macce
om du bara ska bygga om monteringsramen så borde det räcka med ett sådant reparationskitt. du kan också köpa delarna löst på typ biltema så får du mer material för samma pengar. annars så kanske det fungerar med långtrådigt glasfiberspackel ?
Lycka till med bygget
Ska bara bygga en ram. Har aldrig gjort nått me plastning så får ju börja i liten skala
Korkad sökfunktion?!
Nej då, själva sökfunktionen är väldigt bra, men i detta fall har den en rejäl brist tyvärr.