Tänkte starta en tråd om kläder. Tips osv med bra, praktiska kläder såsom byxor som lämpar sig bra till bilmek. Kanske om ni är mek åt något team, vad använder ni er utav för märke osv? Hållbara slitstarka kläder? Possitivt / Negativt?
Ja ni förstår nog, "den stora tråden om mek kläder"
jag har ett par fristads byxor och det funkar fint inte en tedens till att gå sönder nu efter ett år
Kör med Fristad ja med, Svarta industribyxor..tål inte att man går på knä eller liknande. Så nu har ja ett enormt hål på ena knät, lite revor i dom, men satan så sköna dom är
jag har ett par fristads byxor och det funkar fint inte en tedens till att gå sönder nu efter ett år
Kör med Fristad ja med, Svarta industribyxor..tål inte att man går på knä eller liknande. Så nu har ja ett enormt hål på ena knät, lite revor i dom, men satan så sköna dom är
Fristads måste ju va de bästa. Köpte byxor, jacka, knäskydd å handskar för typ 800 spänn. Fick rabatt för att brorsan är lastbilschaffis. Eftersom man ofta går runt å står på knä så är knäskydd ett måste.
Har 3st arbetsbyxor från BFgruppen (stod det såg jag nu men aldrig hört talas om dom innan ) som är från jobbet, behöll dom när vi bytte design på arbetskläderna, har givetvis benskydd idom också för annars blir det så jobbigt när man måste stå/krypa på knäna. På överkroppen är det bara t-shirt som gäller och med vanlig tröja om det är lite kallare.
Blåkläder byxor från Jula. Mycket skönare än Jobman. Använder mina dagligen både när jag meckar kundbilar och när jag på kvällen meckar med min egen bil.
Hållbara? JA! Enda nackdelen är att knappen går av efter en vecka eller så. Men det fixar man lätt som en plätt eftersom jag fick VG i syslöjd . Brukar hålla ett år ca.
Har Jobman byxor också men dom är bra mycket stelare och man blir inte lika rörlig. Mest nytta gör dom i garderoben.