4853
Sök

får man plasta igen och dölja avgas röret

178 Inlägg
6 augusti 2008
Trådstartare
#1
hej har en liten (dum) fråga men iaf

kan man plasta igen så man döljer avgas systemet på en s40
tycker ju att så länge bilprovningen kan mäta co halt m.m
borde det vara grönt plasta igen hålet

four rings to rule them all

249 Inlägg
6 augusti 2008
#2
bara dom kommer åt med den sugmuffen så borde det vara lugnt tycker man:)

// genetorp

3 650 Inlägg
6 augusti 2008
#3
vilket hål menar du? En stor riskt är ju att det kommer smälta!


178 Inlägg
6 augusti 2008
Trådstartare
#4
jo men dom kan ju vara griniga om man har otur ska testa i vinter återkommer med mer fakta
smile

four rings to rule them all

3 650 Inlägg
6 augusti 2008
#5
Plasta igen och kör på dieselböjar (avgasrör som riktats neråt bakom plasten)


178 Inlägg
6 augusti 2008
Trådstartare
#6
jo har tänkt på den idén men tack för tipset

four rings to rule them all

12 086 Inlägg
6 augusti 2008
#7
Gört, i vanliga fall när bilprovningen inte får på mätutrustningen så skiter dom i det.. det har dom gjort de 2 ggr jag besiktat med bökiga avgasrör smile

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
6 augusti 2008
#8
Sålänge avgassystemet inte slutar mitt under bilen så borde det vara lungt (pga att avgaserna då kan komma in i kupen). Många bilar kommer ju med dold avgasmynning orginal.

Rock'n Roll

3 059 Inlägg
6 augusti 2008
#9
Ett exempel.. V70 har ju så..
http://www.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_444/car_photo_222208_7.jpg



Sök