kan man plasta igen så man döljer avgas systemet på en s40 tycker ju att så länge bilprovningen kan mäta co halt m.m borde det vara grönt plasta igen hålet
Sålänge avgassystemet inte slutar mitt under bilen så borde det vara lungt (pga att avgaserna då kan komma in i kupen). Många bilar kommer ju med dold avgasmynning orginal.