4805
Sök

lite tips om styling

357 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
#1
Skulle vilja ha lite billiga tips hur man kan få en 240 fin under vintern och sen ta ut den på sommaren. De är en Gl nu funderingar på en b21et och massa trim. Passar alu vinge på en 240 ? kom med lite förslag tack big_smile


Skogsmålare
630 Inlägg
7 augusti 2008
#2
Mitt tips är att hålla den "clean"  sänkning några snygga 17/18". 

Absolut inga aluvingar,neon,Japsblås,dekaler,kjolpaket

Men det är mitt tycke, Gör som du känner för det är du som ska tycka om din bil.

164 Inlägg
7 augusti 2008
#3
Enligt mig, så är volvo 240 och 740 då bilar som passar aboslut SÄMST med en aluvinge på, Ser förjävligt ut tycker jag. Blir så otroligt mycket "16-år-och-min-första-bil-som-ska-tokstylas"..men det är mitt tycke bara smile. Sänking och 17/18" fälgar som sakt, det gör otroligt mycket för helhetsintrycket! Nått diskret kjolpaket, som får den att se ännu lägre ut och du är nästan framme!

Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded

Amatör
453 Inlägg
7 augusti 2008
#4
sen har du baklysena från radicast.se som är på första sidan, sen som dom andra två har skrivit, blir nog perfekt.


Sök