Enligt mig, så är volvo 240 och 740 då bilar som passar aboslut SÄMST med en aluvinge på, Ser förjävligt ut tycker jag. Blir så otroligt mycket "16-år-och-min-första-bil-som-ska-tokstylas"..men det är mitt tycke bara

. Sänking och 17/18" fälgar som sakt, det gör otroligt mycket för helhetsintrycket! Nått diskret kjolpaket, som får den att se ännu lägre ut och du är nästan framme!
Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded