4653
Sök

XC-Grill till 960 95- front?

726 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
#1
hej! har sett många här på garaget som har en liknande xc-grill på sin låga 960 front. hur har ni burit er åt ? MVH


1 653 Inlägg
9 augusti 2008
#2
är inte det bara en klassisk GLT-grill på äldre volvo?

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

2 953 Inlägg
9 augusti 2008
#3
Thullen skrev:
är inte det bara en klassisk GLT-grill på äldre volvo?

nepps

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

345 Inlägg
10 augusti 2008
#4
Klippa o klistra? Va åtminstone en på ett finskt volvoforum som gjort så...


726 Inlägg
10 augusti 2008
Trådstartare
#5
Acke88 skrev:
Klippa o klistra? Va åtminstone en på ett finskt volvoforum som gjort så...

okej.. tänkte iochmed att jag sett ganska många så kan det inte vara jätte svårt och borde finnas någon sida eller något hehe



Sök