9 augusti 2008
Trådstartare
Alltså ja o pappa har hållt på med att byta ut mina handtag på min saab 93 03:a idag, där fram gick bra men där bak? hur tänker konstruktörerna...
dom sitter ju med 2 muttrar på ena sidan som är typ omöjligt att få loss hur har ni gjort som har gjort detta innan?
Vore jätte snält om ni har typ bilder el så?