4572
Sök

Extrem vinge

357 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
#1
Passar en extream vinge på en volvo 240 eller lär man kapa den lite? Funderar att sätta en sån på min 240 smile
de är från en volvo 740


16 197 Inlägg
12 augusti 2008
#2
frågan e väl om en 240 passar på din vinge??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

RELEASE ME!!
188 Inlägg
12 augusti 2008
#3
evilaudio skrev:
frågan e väl om en 240 passar på din vinge??

HAHAHAHAHAHA!!!

release Me!!

455 Inlägg
12 augusti 2008
#4
en grupp a vinge?

>syns man inte finns man inte<

Hemlig Agent
1 115 Inlägg
12 augusti 2008
#5
Grupp A vinge är ju den snyggast vinge som finns till en 240!!

357 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
#6
ja men en grupp A vinge är det inte så lätt att få tag på elleR?


123 Inlägg
13 augusti 2008
#7
evilaudio skrev:
frågan e väl om en 240 passar på din vinge??

HAHAH ;D

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
13 augusti 2008
#8
Om du gillar EPA-looken så kör hårt, förstår att en 240 behöver fett med downforce med all den kraften under huven! Man vill ju inte börja svarva däck när man petar in 5'e växeln i 270km/h.


Hemlig Agent
1 115 Inlägg
13 augusti 2008
#9
volvo_240_GL skrev:
ja men en grupp A vinge är det inte så lätt att få tag på elleR?

Det var ett företag som sålde kopior av Grupp A vingar för något år sen.
Minns inte vad dom hette men man kan ju alltid söka på google...

Jag hade en 240 som jag ville ha en grupp A vinge till, då gick jag in på blocket och hittade en direkt.
Så jag skulle vilja säga att det är lätt att få tag på men det kanske det inte är nuför tiden.

MVH. Alex

EDIT: nämen se vad jag hittade på blocket... Från annonsen: 2st grp-A vingar 1200:-st
http://www.blocket.se/vi/17418437.htm?c … amp;last=1
Senast redigerat av alexbenhard (13 augusti 2008)

455 Inlägg
13 augusti 2008
#11
FL3JM skrev:
Om du gillar EPA-looken så kör hårt, förstår att en 240 behöver fett med downforce med all den kraften under huven! Man vill ju inte börja svarva däck när man petar in 5'e växeln i 270km/h.

haha!!!!! finns dock en del 240 bilar som drar det mesta!!!

>syns man inte finns man inte<

1 661 Inlägg
13 augusti 2008
#12
Va fanken är en EXTREAM-vinge? :S

285 Inlägg
13 augusti 2008
#13
FL3JM skrev:
Om du gillar EPA-looken så kör hårt, förstår att en 240 behöver fett med downforce med all den kraften under huven! Man vill ju inte börja svarva däck när man petar in 5'e växeln i 270km/h.

Hahahaha lol

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

* Klåpare
1 718 Inlägg
13 augusti 2008
#14
Saab-Fredde skrev:
FL3JM skrev:
Om du gillar EPA-looken så kör hårt, förstår att en 240 behöver fett med downforce med all den kraften under huven! Man vill ju inte börja svarva däck när man petar in 5'e växeln i 270km/h.

Hahahaha lol


Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Avstängd
914 Inlägg
13 augusti 2008
#15
?^ xD

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Evolution Garage
1 299 Inlägg
13 augusti 2008
#16
evilaudio skrev:
frågan e väl om en 240 passar på din vinge??

HAHAHA!

Sky´s the limit...

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
13 augusti 2008
#17
Vingen är nog för bred. men varför inte en R vinge då? eller grupp a! passar ju rakt på båda två!

1 653 Inlägg
13 augusti 2008
#18
Sexyicecube skrev:
Va fanken är en EXTREAM-vinge? :S

tänkte just fråga desamma, va fan e det för vinge det talas om?

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

224 Inlägg
13 augusti 2008
#19
extrem vingen som fins på plast o son till sur förstin =P ja måste bara säga som vissa sagt måste få ner trycket i backen på en 240 *ASG*


Sök