Om du gillar EPA-looken så kör hårt, förstår att en 240 behöver fett med downforce med all den kraften under huven! Man vill ju inte börja svarva däck när man petar in 5'e växeln i 270km/h.
ja men en grupp A vinge är det inte så lätt att få tag på elleR?
Det var ett företag som sålde kopior av Grupp A vingar för något år sen. Minns inte vad dom hette men man kan ju alltid söka på google...
Jag hade en 240 som jag ville ha en grupp A vinge till, då gick jag in på blocket och hittade en direkt. Så jag skulle vilja säga att det är lätt att få tag på men det kanske det inte är nuför tiden.
Om du gillar EPA-looken så kör hårt, förstår att en 240 behöver fett med downforce med all den kraften under huven! Man vill ju inte börja svarva däck när man petar in 5'e växeln i 270km/h.
haha!!!!! finns dock en del 240 bilar som drar det mesta!!!
Om du gillar EPA-looken så kör hårt, förstår att en 240 behöver fett med downforce med all den kraften under huven! Man vill ju inte börja svarva däck när man petar in 5'e växeln i 270km/h.
Om du gillar EPA-looken så kör hårt, förstår att en 240 behöver fett med downforce med all den kraften under huven! Man vill ju inte börja svarva däck när man petar in 5'e växeln i 270km/h.
Hahahaha
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.