Bör också nämna att AC:en är trasig i annonsen, jag som köpare hade blivit måttligt road vid ett ev koll/köp av bilen. Jag skulle tagit ner den under 20k i alla fall för att lura ögat. 19500kr?
Att rost börjar krypa fram på en -97 skulle fått mig att tänka till direkt. HUR är bilen skött egentligen. "Rost börjar krypa fram lite smått". Och sen "här och där". Jaha, och hur kommer det se ut efter en vinter? Och sen ja, det är inte långt ifrån en Vtec med mindre miltal, och en intressantare motor. Och varför skriva att AC finns i annonsen, men sen skriva här att den inte funkar. Sånt ska stå med i annonsen..
Syst3m skrev:
Han döljer sanningen delvis, därför kan det även finnas andra saker som är trasiga eller måste bytas osv.
Men ja, som föregående talare sa, under 20 för att lura ögat!
Senast redigerat av Edil_ (13 augusti 2008)
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Han döljer sanningen delvis, därför kan det även finnas andra saker som är trasiga eller måste bytas osv. Med tanke på att det finns samma modell med trevligare motor och mindre miltal för ett par tusenlappar mer skulle jag inte ge mer än 18, max.
Bilen är värd det folk är beredda att betala för den, om du inte får den såld för det som står i annonsen är den inte värt det helt enkelt. + att det är helt fel tid att sälja bil nu.
Om jag förstått det rätt är det din bil och du ska sälja ?
Rost på en -97 ser jag inte som några konstigheter den är ju ändå 11 år. Ett stort minus är att ac:n inte fungerar och drar ner värdet på bilen, Så jag hade nog inte ens nämnt Ac i Annonsen.
Miltalet är rätt normalt och inget som man skräms över på en honda.
Bör skriva i annonsen om hur bilen är servad
jag tycker priset för den bilen bör ligga runt 15-18'
Om jag förstått det rätt är det din bil och du ska sälja ?
Rost på en -97 ser jag inte som några konstigheter den är ju ändå 11 år. Ett stort minus är att ac:n inte fungerar och drar ner värdet på bilen, Så jag hade nog inte ens nämnt Ac i Annonsen.
Miltalet är rätt normalt och inget som man skräms över på en honda.
Bör skriva i annonsen om hur bilen är servad
jag tycker priset för den bilen bör ligga runt 15-18'
Nej, det är inte min bil. Jag leter efter Honda Accord och har fungera ac som brukbil om ni undra
Var och kolla på den bilen som jag posta upp länk
Rost på alla skämkanter, nerekant på alla dörrar, bakluckan, motorhuv, vinruta spricka, Ac sönder...
Jag lyckat pruta ner till 17k men ha inte bestämt mig att köpa den än
såg ju fin ut på bilden iaf. Kan ju vara så med ac:n att den bara behöver fyllas är det inte det så kan det bli dyrt. Men runt 20 papp är den nog värd.
Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.