4542
Sök

Import av fälgar

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
#1
Hejsan ! Funderar på några fälgar som jag har hittat i USA, Jag undrar vem som importerar fälgar här i svergie från typ vilken sida som heslt? Och om man själv skulle köpt in fälgarna från usa hur mycket ska man lägga på självapriset med tull o moms?

Mch Eddie


982 Inlägg
14 augusti 2008
#2
var bor du ? känner en som tar hem..men de kan ta 2-4 månader innan du har dom

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
#3
Jag bor i malmö ^^


982 Inlägg
14 augusti 2008
#4
ok då var de svårare

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
#5
http://www.turnermotorsport.com/html/de … WHEELS-BMW

Och så är det från Premier seriers MD3P och ZX3P som jag velar lite mellan.

Vad skulle ni annars säga om CSL fälgar eller något liknandne på min bmw 125i ?


OEM <3
6 957 Inlägg
14 augusti 2008
#6

OEM <3

982 Inlägg
14 augusti 2008
#7
finns ett företag som heter gotrading.se i stan.. dom kan nog fixa fram fälgarna åt dom om du ringer o hör.mvh

Eliminator
1 441 Inlägg
14 augusti 2008
#8
Om du tar flyg så räkna med att priset i kronor blir samma som priset men lägg till 2 0:or på us£ tex $800 blir 8000:-.
Skickar de inte till Sverige kan du öppna ett konto på Jetcarrier, ett fraktföretag som fraktar över atlanten flyg/båt då får du ett fingrerat konto i USA.

Detta är inkl tull och moms, vilket blir mycket billigare än att ta en svensk mellanhand.

/Tommy.
Senast redigerat av Sokrates (14 augusti 2008)

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
#9
Okej ! Så om dom tar 900 för 4st fälgar så när jag har dom hemma hos mig har jag betalat 9000kr för dom. Då är allt inräknad med tull o så?



Sök