du måste plocka av överdelen av instrumentbräda inte så spec krångligt..........sitter en skruv under varje luftutblås å en på varje sida ut mot dörren sen sitter det två vid mätarna å ett par under diskanterna i brädan sen är den bara å lyfta ur........om du googlar lite finns det jättebra beskrivningar me bilder å allt.......har gjort de själv å de är inte krånligt alls
du måste plocka av överdelen av instrumentbräda inte så spec krångligt..........sitter en skruv under varje luftutblås å en på varje sida ut mot dörren sen sitter det två vid mätarna å ett par under diskanterna i brädan sen är den bara å lyfta ur........om du googlar lite finns det jättebra beskrivningar me bilder å allt.......har gjort de själv å de är inte krånligt alls
Okej, då blir det till att göra så då. Vet du vad för lampor som sitter där? Den som har gått sönder för mig är den mellan hastighetsmätaren och varvräknaren. Hade vart bra att veta innan vad för någon det är så jag kan köpa den innan