4142
Sök

Gummilister att täcka vassa plåtkanter med

272 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
Hejsan!
Gav mig just på att slakta en huv till isbilen med lite flashiga lufthål, och som jag sett på en del ställen använder folk ofta en gummilist runt den vassa kanten som blir, denna list liknar många andra lister i bilen men tycks vara ganska formbar och lätt att applicera, iallafall vad bilderna avslöjat, desvärre kan jag inte för mitt liv lista ut var man får tag på denna typ av list, har googlat i över en timma utan något resultat, vore väldigt glad om jag fick lite assistans.

Och givetvis kan jag inte hitta några bilder nu i skrivande stund, så hoppas ni förstår vad jag menar!

Vänliga hälsningar

Sierra-döbel

Thorssa
18 augusti 2008
Clas Ohlsson har tror jag.

272 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
Satt och bläddrade igenom de 12 sidor man hitta genom sökfunktionen på clas ohlson utan framgång, nån som har koll på vad denna sorts lister har för "kryptiskt" namn?

Sierra-döbel

4 001 Inlägg
18 augusti 2008

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

272 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
Tackar kolvas, precis vad jag sökte efter!

Sierra-döbel

511 Inlägg
18 augusti 2008
köp en osthyvel från biltema och klä på massa gummilister, vem vet, snuten kanske gillar de?

Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!

272 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
Bör ju bidra till en lite "mjukare" känsla för de stackars fotgängarna man råkar hyvla av med en sån där ful aliminium parkbänkshyvel tongue
Men jag tycker personligen att det är precis som med gevärskulor, de ska vara byggda för att skära cleant igenom istället för att vara trubbiga och onödiga.
Köper jag en osthyvel ska jag fan slipa den!

Sierra-döbel

Sök