18 augusti 2008
Trådstartare
Har köpt GTI breddare till min vr6a, (plastskärmkanter)
Fick med tillhörande popnit, men nu är frågan,
är popniten det enda man behöver för att dom ska sitta som dom ska?
eller ska man dra på nå sicaflex på dom? eller nnåt annat?
tackar för svar

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!