18 augusti 2008
Trådstartare
Tänkte förbättra bilen lite nu under höst/Vinter.
Det som redan är gjort:
Steg 3 Nordic inklusive etanolkonvertering
9-3 Baklucka
USA Lyktor
Vita blinkers
Coilovers Koni
BBS fälgar
Speglar?
Säkert missat något med.
Behöver lite tips o så på vad man kan hitta på, vill behålla det cleana stuket på den.
Ska iaf byta ut fälgar mot 19" installera laddtryck/Oljetryck/Oljetemp
Stereobygge blir det med JL Audio rakt igenom, baslåda blir en 6" i omplastat/ombyggt handskfack och ev byta ut panelen mot kolfiber eller nåt.
men behöver lite tips o så vad jag kan hitta på har idétorka men vill inte sitta sysslolös i vinter

![http://img234.imageshack.us/img234/320/dsc00236wa6.jpg]()
![http://img234.imageshack.us/img234/946/dsc00234np5.jpg]()
Senast redigerat av Ligaya (18 augusti 2008)