3848
Sök

Devil Eyes till VW Passat -98 ?

Jospan
19 augusti 2008
Trådstartare
#1
Hej jag är sugen på att köpa Angel Eyes till en Passat -98 dock har jag börjat att snegla på Devil Eyes men jag är skeptisk om det kommer att passa på bilen därför frågar jag er med mer erfarenhet av detta..

Kommer det att bli ett glapp mellan karossen och lysena? Hur kommer det se ut?

Passat: (Tar denna som exempel från blocket)
http://www.blocket.se/vi/16968497.htm?ca=1_8_s

Devil Eyes
http://www.scstyling.com/pub_images/large/335296DRL_b_1981_4501_4560.jpg
http://www.scstyling.com/ShowProduct.as … p;cat=3272

Angel Eyes
http://www.scstyling.com/pub_images/large/335595ONE_1491_3251.jpg
http://www.scstyling.com/ShowProduct.as … p;cat=1173
Senast redigerat av Jospan (19 augusti 2008)

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
19 augusti 2008
#2
Angel eyes e gammalt nu. Men fortfarande snyggast enligt mig!

C H E V R O L E T <3

355 Inlägg
19 augusti 2008
#3
Children-Of-Bodom skrev:
Angel eyes e gammalt nu. Men fortfarande snyggast enligt mig!

Håller med!


Jospan
19 augusti 2008
Trådstartare
#4
Kommer det att bli något glapp då? I och med att blinkersena på lysena lutar ju..

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
19 augusti 2008
#5
Min bror har dem angel eyesen du länkar till längst ner monterade på hans passat. Inga problem med passformen;

http://www.garaget.org/?car=73634&image=811144

Sen om du skall ha angel eyes eller devils eyes, ja det är en smaksak. Jag hade pga av nyhetens behag kört på devils eyes.
Senast redigerat av J-P-R (19 augusti 2008)

Jospan
19 augusti 2008
Trådstartare
#6
Tackar! Ingen som kan länka till någon bild med en passat eller liknande bil med dessa devil eyes? Jag har letat runt men inte hittat..

1 752 Inlägg
19 augusti 2008
#7
Inte fö o dumförklara nån men...har du kollat första sidan?tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Jospan
19 augusti 2008
Trådstartare
#8
Kalle_Ponken skrev:
Inte fö o dumförklara nån men...har du kollat första sidan?tongue

Haha det hade jag totalt missat!
Senast redigerat av Jospan (19 augusti 2008)

1 752 Inlägg
19 augusti 2008
#9
Jospan skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Inte fö o dumförklara nån men...har du kollat första sidan?tongue

Haha det hade jag totalt missat!

Haha inte lätt alla gånger;) Hoppas att du kör på devil-eyesen iaf, dom är riktigt grymma!smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Jospan
19 augusti 2008
Trådstartare
#10
Ja det lutar mer åt Devil Eyes nu! Eventuellt blir det köp av dom!


Sök