Jospan skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Inte fö o dumförklara nån men...har du kollat första sidan?

Haha det hade jag totalt missat!
Haha inte lätt alla gånger;) Hoppas att du kör på devil-eyesen iaf, dom är riktigt grymma!

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!