Kimmen! Så många basar du kan driva samt så många du får plats med med KORREKT lådvolym då rå! DÅ kommer jag garanterat att bli impad. Då kommer det ju låta bra också!
Bygg ett bas horn till en 15" o spela lika högt som 4st 15 då blir dina krankkompisar impade.
Typ hela utrymmet bakom framsätena blir ett horn. Det vore häftigt!
Eller om du vill få in så mkt membranyta kör med JL audio 6,5" bas. 1000kr styck o montera så många som får plats på en vägg bakom framsätena. Säkert 24st kan du få in och 6st 4" portar. 4basar/port.
vad tycker ni vore mest "imp" faktor på utställnigar osv?
framsystem kommer antagligen vara ett stort antal RE 6-9or
baksäte? vad är det för nått
ÖS på med tips.
Mvh KiM!
kicker ska det självklart vara, fyrkantigt få alltid folk att öppna upp ögonen, speciellt det vackra slaget du får med en fyrkantig bas.
"4st "värre" 15" basar" tyvärr har jag inga 15" till dig här men 4 st kicker solo x 12" (2500/5000) kommer spela minst lika bra om inte? så upp i 18"are då.
"8st normala 15" basar " här skulle jag säga kicker l7 15" (1000/2000)
"eller 12-16st 12"basar" här skulle jag säga kicker L5 (600/1200) eller kicker L7 (750/1500) penga fråga bara plus om man tycker den lilla effekten exstra man får är lönt.
visst. Det är Woow impande med tex 12 - 15 12tummare! Bra att showa med. Men blir mer impad av tex en Golf 3 som finns här på garaget med 4st kicker L7 15" & Massa små högtalare som spelar galet högt & rent!
Tycker du borde lägga pengarna på Cerwin Vega Stroker Pro 15" ! Det är även lite status. Dyra & fina basar Alla vet att det inte är nått billigt shit 8 till 12 tusen styck beroende vart man köper dom!