7792
Sök

Stereo problem

Biloz
25 augusti 2008
Trådstartare
Hej jag har problem med stereon på hondan S2k, saken är att jag importerade den 1 månad sen, de hade kopplat bort + kabeln och när jag väl satt dit den så måste jag skriva i koden igen för stereon, ringde till firman jag köpte den i från och bad göra detta, att jag skulle vrida om nyckeln och hålla in 1-6 på stereon och sen sätta på den och man ska få fram en viss kod, men har provat detta länge utan att få fram den, var in på honda här i sverige och sa att de inte hade den i deras system för den är importerad från USA. Vet någon nån mer lösning på detta.roll

655 Inlägg
25 augusti 2008
så är de på saaben med, men ja ringde till saab, så kolla dom upp de e datorn, så du måste nästan ringa dit igen, går nog inte göra på nått mer sätt tyvärr, får du inte tag på den, så är de bara att byta stereo då tongue

Mollllgan
25 augusti 2008
Trådstartare
fan va komplicerat allt ska vara nu för tiden... får hoppas det löser sig för dig buddy lycka till

Biloz
25 augusti 2008
Trådstartare
tack för svaren ska åka dit igen med den, men om jag byter stereon försvinner funktionen att kunna styra stereon från styrpanelen sad

Sök