Men om man ska ge pris åt någon, så ska man ge det till den som har bidragit med mest på denna siten.
Garaget är mkt mer än ett forum. Mvh Tommy
Håller med där faktist. Så sorry firetraxx din gammla grink*k men min röst går till Erick Som har gort väldigt mkt för Gorg medlemarna i GBG regionen. Bl.a Onsdagsträffen..
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Min röst går helt klart till Decibel, kolla bara vad han gjorde med hela den där ridetech grejen. Utan honom hade nog fler IQ-handikappade blivit lurade.
Min röst går helt klart till Decibel, kolla bara vad han gjorde med hela den där ridetech grejen. Utan honom hade nog fler IQ-handikappade blivit lurade.
Inget som påverkade mig, men det är väldigt sannt. Det var mkt fritid han lade ner på det utan proffit.
Kan bara hålla med, Decibel helt klart.
Att lägga sin röst på Chrizz...njae han tjänar ju faktiskt sitt leverbröd på sidan med andra ord han gör bara sitt jobb.
Inget som påverkade mig, men det är väldigt sannt. Det var mkt fritid han lade ner på det utan proffit.
ja vad ska man säga det beror ju helt på vad man e ute efter på denna sidan. jag kan ju tycka den som hjälp mig mest på forum och trådar är årets gorgare eller nå ju, skulle vart roligare om det var nå spec man utlyste innom vissa kategorier typ årets bloggare årets forumskribent. eller som det var nämt innan årets bilbytare finns massor med kattegorier