2505
Sök

beslutsångest: hur lurar jag min son?

166 Inlägg
29 augusti 2008
Låt alltid sonen komma först!! men min farsa gjorde precis som han själv tyckte!! och svek mig!

Ratthållare på E4
165 Inlägg
29 augusti 2008
azid skrev:
du kan ju inte svika grabben bara för att du vill se flyg... hela grejen med barn är att du hamnar i andra hand.... lär dig det eller få en besviken och lessen son

Håller med till 100%. Som det är sagts innnan så kommer det mer flyguppvisningar.

Är livet värt att liva utan bil??

Tomten
1 065 Inlägg
30 augusti 2008
har man lovat så har man. annars kan man hålla käften barn blir besviken o lesse.

egna erfarenheter

4 506 Inlägg
30 augusti 2008
Min far lovade mig aldrig ngnting. Jo små grejer såklart men inget sådant.
Inte förenns jag blev äldre. Varför?? Vet ej..

Jag tycker du ska hålla vad du har lovat, eftersom jag minns att min far
aldrig lovade mig ngt betyder det att din son kan minnas detta smile

Kan du andas kan du dö.

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
30 augusti 2008
Ja, jag håller helt enkelt med de flesta andra som skrivit i tråden. Har man lovat så har man.
Fortsättningsvis får du kanske vara mer försiktig med vad du lovar, om du nu måste sätta dina egna intressen före sonens. smile

/ichi

671 Inlägg
30 augusti 2008
Ja bit i det sura å håll det du lovat... det är värt det. Nästa gång gör du inte samma misstag å han vill säkert se flyg då... ingen bra idé att han mister förtroendet för dej.

Second is the first loser

12 086 Inlägg
30 augusti 2008
Muta honom hel enkelt, de brukar va ganska billigt i den åldern. Typ 2 stora mjukglassar lr en ny legobyggsats smile

FreddeK
30 augusti 2008
säger som dom flesta andra...gör det du lovat! det är värt massor for grabben!

280 Inlägg
30 augusti 2008
Säger bara håll det du lovat smile Gör det för din sons skull ! jag vet av egen erfarenhet att det är aldrig kul att bli sviken av sin pappa !

Avstängd
962 Inlägg
30 augusti 2008
Sushikocken skrev:
jag hade nog också valt trail smile.. Så det är klart ni far på trail

Det stavas trial, trial, TRIAL!!!!! Inte Trail, trail är en helt annan sak!

motorcykeltrial är nog ändå roligare än att kolla på flyg så kör på det!

1 112 Inlägg
31 augusti 2008
Du kan åka på trial och kolla fram till dom har den långa pausen på typ en timme! vid de laget brukar mindre barn tröttna å då kan du bara säga att ni åker vidare till nästa place! eller om han kanske vill hem till mamma vid det laget så lämnar du av han där!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Avstängd
367 Inlägg
31 augusti 2008
en riktig man håller vad han lovar

MVH Beyond

Dalarna
156 Inlägg
31 augusti 2008
m1ck3h skrev:
Säger bara håll det du lovat smile Gör det för din sons skull ! jag vet av egen erfarenhet att det är aldrig kul att bli sviken av sin pappa !

Håller med...

Dalarna

Speed Freak
258 Inlägg
31 augusti 2008
Åk med grabben och se på hojjar. Det är mycket värt att pappa vill se samma sak som han vill.  Om jag vore han så skulle det vara guld värt att få vara med pappa och titta på nått som han tycker är kul...

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
31 augusti 2008
tycker helt klart du ska hålla det du lovat nu.. Precis som många andra skrivit

801 Inlägg
1 september 2008
utrycket lovar runt och håller tunt använder tyvärr alldeles för många, så tycker du ska hålla det du lovar.

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
1 september 2008
81an skrev:
Har själv en son..Och ser hellre han glad än mig själv.

911 Inlägg
1 september 2008
Håll det du lovar för fan ! blir riktigt arg när jag hör sånt här !

Och tro inte att du kan muta honom ! det hjälper inte , och det vet jag av egna erfarenheter ! de kan ge å ge å ge  men tro på fan att ungen inte kommer respektera dig, du kmr vara en avskyvärd far om du fortsätter såhär. och kom ihåg, saker som lovats försvinner inte ur barnets gärna bara för att dom är 5 år, tvärtom , det är just ifrån dessa år  dom kmr att ha minnen och komma ihåg allt skit som sagts!

pic up the phone, wazzzaaa

Xtreem
123 Inlägg
1 september 2008
tobee skrev:
Jag minns än idag hur jävla ont det gjorde dom gånger när farsan lovade att vi skulle göra kul för att sen banga och göra nått han tyckte var roligare/vettigare. . . Tror inte din unge är funtad på något annat sätt heller så håll vad du lovat är du snäll......

Jag kommer oxå ihåg sånt... Man blev riktigt jävla ledsen på sin far... och ogillade honom ett bra tag...
Så ett bra tip är att göra som du lovat honom och så kan du kolla på flygshowerna nästa år istället...

22 Inlägg
1 september 2008
Håll det du lovade.

Sök