Tänkte beställa mobil nu idag, har kollat en del Sony Ericsson och fastnat för en C702, har läst en del om den på internet och endast positiva saker.
Är det någon som har den mobilen som vill säga något? Har även svårt att välja färg, gillar ju svart men den är ganska tråkig, finns annars i en ljusblå, men den känns lite tjejig
Tacksam för snabb info då beställningen ska läggas idag.
Vet inte så mycket om den men den borde vara rätt lik c902 som jag ska köpa när den kommer. Vet inte vad du vill veta.... Det som sonyericsson är bra på är batteritid.
Vet inte så mycket om den men den borde vara rätt lik c902 som jag ska köpa när den kommer. Vet inte vad du vill veta.... Det som sonyericsson är bra på är batteritid.
Den släpps ju om ca 2 veckor nu, ja lär ju införskaffa en
Den släpps ju om ca 2 veckor nu, ja lär ju införskaffa en
Kollade på C902 på deras hemsida, visst den verkar vara en toppen mobil, men jag föredrar nog en C702, har fortfarande inte gjort någon beställning då jag ej bestämt mig ännu haha
Föresten så finns redan C902 på Tele2
Vad skulle ni valt, Nokia N82 eller Sony Ericsson C702??