3819
Sök

fråga ang låda till kombibil

669 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
#1
kan nån säga hur stor låda jag ska ha i en combi bil?



länk till basen
http://www.danmobility.se/product.asp?c … 1220721527


Konstruktör
1 053 Inlägg
3 juni 2008
#2
Mindre bil:
42.5 LITER
2 stk. 3" basrör

Större bil:
56.6 LITER
2 stk. 3" basrör

Stationcar:
70.8 LITER
2 stk. 4" basrör



Jag har en likadan bas, och till min Sedan så byggde jag en låda på ungefär 45.5liter.
Utan basen då. Så jag tror jag kom ganska nära volymen på den lilla lådan.

Men mitt tips är väl helt enkelt att mäta ut lite hur stor plats du har tänkt att hela lådan och allt ska ta i bagagen och sedan bygga den låda som är närmast på måtten.
Ifall du nu förstår hur jag menar.
Senast redigerat av NdL (3 juni 2008)


669 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
#3
hur lång ska basrören vara?


bor i
529 Inlägg
6 juni 2008
#4
hä är specifikationerna för din BAAAAS..!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/71726/366372_b9w0zt.jpg
bBAASSS

http://davidstad.myminicity.com/
http://davidstad.myminicity.com/ind
Det är inte polisen jag är rädd för. Det är moderatorerna...


Sök