3418
Sök

.

German Engineering
9 083 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
.
Senast redigerat av CarpeDiem (20 november 2011)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Rallykalle och kabeltattare
422 Inlägg
9 juni 2008
Det tråkiga är ju att du kanske måste köpa 2st däck, däck är inte billigt sad

Administratör
11 968 Inlägg
9 juni 2008
Jadu, skruvar i däcken, har väl hänt mig också. Senast för bara några veckor sen. Bara en skruv dock, så jag vet inte om jag bara hade otur eller om nån satt den där med flit.

Surt i vilket fall att folk inte kan låta bli sånt... hmm

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

119 Inlägg
9 juni 2008
Troligtvis har du "bara" kört på skruvarna och haft otur. Har själv kört på skruvar med MC:n (lite jobbigt när man bara hat vå hjul...). Sen kan det ju iofs vara någon idiot som ställt dem på vägen med spetsen uppåt, då borde de skjutas!

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
9 juni 2008
slå de då igår  körde jag  å polarna å sökte bra fikse ställen så låg jag  kring 100  efter en grus väg  altså en almänväg  så hadde nå jävla pucko lagt massa plankor med spikar efter vägen  efter en kura så man han aldrig väjja  så nu har jag punktering på 2 hjul å dom var ju sprillans nya  tur att dom inte small för då hadde de varit långt att  gå  typ 10 mil i skogen ........

å jag som har sänkt bil man får inte enns under  lyften då man har punka
Senast redigerat av christofer_k (9 juni 2008)

volvo_freak85
9 juni 2008
vilka puckon som har gjort så undra hur dom skulle känna om man gjorde så mot dom

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 juni 2008
måste det vara sabotage för det? du kan väll lika gärna ha kört på skruvarna när dom låg på backen? smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

12 086 Inlägg
9 juni 2008
Man kan inte skruva i 4 skruv i ett däck.. du har troligen kört på en hög med skruv.

OEM <3
6 957 Inlägg
9 juni 2008
JapMax skrev:
Man kan inte skruva i 4 skruv i ett däck.. du har troligen kört på en hög med skruv.

Mjaa, tror nästan detta oxå.
Risken finns ju att du tyvärr kört i en massa skruv hmm

OEM <3

Sök