5061
Sök

Ge mig tips: Kul saker att hitta på i Stockholm?

OEM <3
6 957 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Ja som topic lyder.

Har bokat hotell, tåg å biljetter till Red Bull Airrace i juli.
Vi kommer dit ganska tidigt på fre.morgon (tacka gud för x2000 tongue) å åker hem
sent på lör.kväll, en liten miniweekend alltså smile

Så ja tänkte om ngn har lite sköna tips vart man kan fika/äta gott?
Nåt kul att se?

Vi tänkte dra till Gröna lund på fre.kväll då Stockholm live uppträder oxå big_smile

BTW: Ngn som vet var WE-affären ligger?

Mvh Björk

OEM <3

3 113 Inlägg
9 juni 2008
du är varmt välkommen till Sthlm wink

grönan är väldigt roligt, var är i fredags och åk Kvasten precis vid stängnings-dags, sitt längst fram och säg "Inga bromsningar" så ska du få se på roligt wink

Vet inte så många WE-butiker men gå i Gallerian o NK så hittar du säkert några som säljer WE-produkter. smile

WE kanske någon svensk-sida? gula sidorna?

Semper Fi

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
9 juni 2008
Käka gott kan du göra på Kungshallarna. Dom har riktigt smaskig mexikans mat måste jag säga.
Fika kan du göra överallt, finns många småmysiga fik på t.ex gamla stan.
Grönan e nice. Åk så mkt Extreme ni bara orkar, det är det närmaste Piloter ni kommer komma iallafall.. wink

Nåt kul att se förutom tjejer är det tyvärr inte.. Finns inte mkt saker som skulle få mig att åka o kolla på även om jag bor i sthlm.
Kolla om det är någon bilträff i sthlm när ni väl e här. smile

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

OEM <3
6 957 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
cebT skrev:
du är varmt välkommen till Sthlm wink

grönan är väldigt roligt, var är i fredags och åk Kvasten precis vid stängnings-dags, sitt längst fram och säg "Inga bromsningar" så ska du få se på roligt wink

Vet inte så många WE-butiker men gå i Gallerian o NK så hittar du säkert några som säljer WE-produkter. smile

WE kanske någon svensk-sida? gula sidorna?

Kan kika på Gula sidorna, tänkte inte så långt tongue

Käka gott kan du göra på Kungshallarna. Dom har riktigt smaskig mexikans mat måste jag säga.
Fika kan du göra överallt, finns många småmysiga fik på t.ex gamla stan.
Grönan e nice. Åk så mkt Extreme ni bara orkar, det är det närmaste Piloter ni kommer komma iallafall.. 

Nåt kul att se förutom tjejer är det tyvärr inte.. Finns inte mkt saker som skulle få mig att åka o kolla på även om jag bor i sthlm.
Kolla om det är någon bilträff i sthlm när ni väl e här

Verkar som om grönan blivit bättre med åren nu tongue tyckte de sög när ja va där sist (dock länge sen nu)
Gamla stan tar vi iaf en sväng förbi big_smile

tackar för svaren, men fler får gärna skriva smile
Mvh

OEM <3

Sök