Koppla hop utgångarna från flera slutsteg mot en högtalare är normalt sett inte möjligt.
Det man kan göra är att bryggkoppla två en-kanaliga slutsteg mot en bas.
Men har du flera baselement i samma låda så kan du ju driva varje element med ett separat slutsteg.
/Göran
N.B Ja, jag vet att det finns basar med flera talspolar men det är en annan story.
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI