4468
Sök

Kravall filmer

3 722 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
Någon som vet vad man ska söka på för att hitta dom där brutala kravall filmerna med tung musik i bakgrunden? Ni vet sådana filmer som någon klippt ihop från olika ställen m.m där snutar packar ihop folket (försöker iaf) smile

9 108 Inlägg
10 juni 2008
Sök på Youtube på t.ex. Göteborg riots eller något med AFA så bör du få upp en del. Jag hittade förresten en dansk sida för ett par år sedan med grymt mycket sådana filmer men kommer inte ihåg vart.. Dom danska poliserna är bra mycket brutalare än dom Svenska så jag förstår inte vad dom gnäller på här. Men Italienarna är nog ändå värst.

Tillägg: Tacka fan för att vi har poliser.

3 722 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
okey, men nu menar jag ihop klippta videos, hittar inget speciellt på Youtube.

Hmm.
10 juni 2008
Digital_Kicker skrev:
Någon som vet vad man ska söka på för att hitta dom där brutala kravall filmerna med tung musik i bakgrunden? Ni vet sådana filmer som någon klippt ihop från olika ställen m.m där snutar packar ihop folket (försöker iaf) smile

vänta ska fråga en huligan i min förra klass;)...

editerar här snart.

3 722 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
Hmm. skrev:
Digital_Kicker skrev:

vänta ska fråga en huligan i min förra klass;)...

editerar här snart.

gött. hehe. hittade några men kvalitén är inte den bästa

Sök