jag har sätt ut min cab på intressekoll på internet. priset är högsta bud.. varför skickar ens folk bud på en 5 tusen har dom inga pengar så kan dom lika gärna ge fan.. fick ett bud förut på 5 tusen.. för han hade sett flera som var mycket snyggare än min för 5.5 tusen..jag hittar då inga på blocket typ.. nån som har haft samma problem me nötter utan pengar som skammbjur=)
Är det 740in så är det väl inte direkt nåt skambud..? Hemmacabbade bilar står inte högt i pris.
öö okej. det gör de här iaf, 15 -20 för en fin med fälgar är liksom det man får ge, är de förstärkta och går att bes. så kostar de fett mycket mer. och vem vill inte ha en 740 cab:cool:
jag har sätt ut min cab på intressekoll på internet. priset är högsta bud.. varför skickar ens folk bud på en 5 tusen har dom inga pengar så kan dom lika gärna ge fan.. fick ett bud förut på 5 tusen.. för han hade sett flera som var mycket snyggare än min för 5.5 tusen..jag hittar då inga på blocket typ.. nån som har haft samma problem me nötter utan pengar som skammbjur=)
Sätter du ut en bil och anger högsta bud så ser jag inget fel i att man ger ett bud på just 5. Han som lägger buden kan ju inte veta vad dom andra get för bud, för du har väll inte öppen budgivning?
Såg nu att det var en 740 "cab" det gällde och då är ju 5 ett bra bud enlig mig... Egentillverkade cabar är ju inte direkt eftertraktade på marknaden.