4954
Sök

Fixa till motorrumet i volvo 740

1 163 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
#1
Hejsan, jag har mina funderingar å planerar att fixa till motorrummet i min volvo 740, då ja ska lacka lite detaljer osv. har även funderingar om man ska slänga i lite neon nånstans där det hade kunnat passa å sitta bra utan att det syns å skiner lite snyggt?

vill gärna att ni kommer med förslag vad man kan hitta på så man får ett riktigtfint motorrum!

Tack på förhand // håkan

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

3 650 Inlägg
11 juni 2008
#2
kolla lite i min projekttråd så hittar du lite grejs kanske..

har lackat kylarstagen, tändspolehållaren, huvlås"spaken"  diverse skruvar och bultar m.m. Sen kan du köpa lite färgade vakumslangar, polera lite o.s.v


1 163 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
#3
Kesler skrev:
kolla lite i min projekttråd så hittar du lite grejs kanske..

har lackat kylarstagen, tändspolehållaren, huvlås"spaken"  diverse skruvar och bultar m.m. Sen kan du köpa lite färgade vakumslangar, polera lite o.s.v

kollat på din projekttråd å d gav mej lite ideer iaf smile tackar för d smile , men funderar på å lacka lite skruvar å massa sånt i guld / blått va tycker du för färg..? å kanske sätta i neon lr nåt som skiner i blått ... va tror du man kan montera d hänn osv? mvh!

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!


Sök