3454
Sök

bygga ljud i en volvo 745:a?

7 100 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
#1
mors!
tänkte höra om det är bra att bygga ljud i en 745:a?
har hört att de blir bäst ljud i en halvkombi,så ja undrar hur det blir i en kombi?

mvh

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

8 156 Inlägg
11 juni 2008
#2
Ska du bygga för välljud eller för att spela högt?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

328 Inlägg
11 juni 2008
#3
kolla gärna in mitt smile


7 100 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
#4
Phaetoon skrev:
Ska du bygga för välljud eller för att spela högt?

välljud!
sen så spelar ja ju inte nå dunka dunka heller så tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

260 Inlägg
11 juni 2008
#5
Kolla på nått DLS kitsystem och en "rw10" bas, tror den heter så, även den från dls som många rekomenderar till välljud.


Sök