vilken bil skulle du välja mellan Toyota Celica (00) eller Hyundai Copue (03)

Lady_Milla Alecci's fästmö
11 juni 2008 · 708 Inlägg

terazzi skrev:

Lady_Milla skrev:

terazzi skrev:

WORD på det smile
såg annonsen på Celican,vet inte ens vad du funderar på wink KÖP big_smile
O du sa angående väghållning wink finns hur mkt som helst o köpa till den..

Stoptech bromsar 4 kolvs ok fram
350 mm
Borrade skivor
alu broms slangar
www.peansweden.se

Tein Superstreet Coilovers + Stag fram och bak
Tein Länkarmar
www.j-spec.se

Toyo Proxes T1 däck
www.dackonline.se

Vassegod wink

aa shit du inte jag heller :S Den är säkerligen redan såld för jag brukar aldrig ha tur hm...
å sen väntar jag på att få reda på om ett lån på 90 000 med så å de få jag inte reda på försen imån och även om jag få de där lånet så e jag ensam sjuk och kan inte köra 2 bilar samtidigt tongue De kan bli liiiite jobbigt lol

och tack för sidorna smile däcken jag har på min bil kommer nog hänga med till den nya så de e inga problem där.

hehe låter bra d smile
Fan man hjälper ju gärna till,det denna sidan är till för så smile
va ju bara ett axplock av allt som finns..
Hoppas du får lånet då smile

ja precis smile De värsta med de hela har jag ju redan nämt..jag e sjuk för tillfället och jag är ensam (föräldrar i kiruna,pojkvän jobbar 15 mil iväg,syskon bor 10 mil iväg) så att köra dit för att bara testa bilen kan bli jobbigt eftersom att jag inte kan ta hem den, de e ju om han kan håller den(om han har kvar den) åt mig tills nån dag eller så.fast jag e ensam tills på lödag så hmm

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
terazzi
11 juni 2008 ·

ojoj låter inge vidare du sad krya på dig då!! bli frisker smile
ring han o fråga då? smile

Lady_Milla Alecci's fästmö
11 juni 2008 · 708 Inlägg

terazzi skrev:
ojoj låter inge vidare du sad krya på dig då!! bli frisker smile
ring han o fråga då? smile

usch man kan ju inte ringa han förren efter 16 tongue haha...jo jag hoppas att jag blir bättre men aa ändå även om jag blir frisk kan jag inte hämta den själv. Eller ja kan å kan.. De finns väl tåg å allt sånt där men jag hatar tåg å bussar tongue haha å har väl som sagt världens sämsta lokalsinne lol men jag har ju iof en gps men den är inte uppdaterad än och oftast brukar jag inte göra som den säger hahaha tongue men jag försöker iaf cool fick precis tillbaka ett sms av han som har den ochd en är kvar lol

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
terazzi
11 juni 2008 ·

hehehe sedär ja wink big_smile  hoppas du får köpa den o så smile

Lady_Milla Alecci's fästmö
11 juni 2008 · 708 Inlägg

terazzi skrev:
hehehe sedär ja wink big_smile  hoppas du får köpa den o så smile

haha ja big_smile bero klart på lånet hm...fn allt känns som dålig tajming här, tycker du inte?jag e sjuk och ensam.om jag blir frisk måste jag åka och fira min syrras kille som fyller 30 i helgen men ja de ljusnar ju lite iaf jag har ju söndagen haha tongue men allt bero faktist på om jag får låna de där 90t...skör tråd känns de nästan som men jag håller tummarna big_smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
terazzi
11 juni 2008 ·

hahaha jo råjävla oflyt på tajmingen ^^ vet ju hur snabbt fina bilar går på blocket ^^ fyfan så många 200or man missat tongue haha..
hehe ja d e ju bra d ljusnar iaf smile håller med tummarna o d gör din påg med big_smile

Lady_Milla Alecci's fästmö
11 juni 2008 · 708 Inlägg

mena de usch hoppas han e schysst å de går att komma överens med han om nått...du föresten vill du hjälpa mig med frågor om bilen? Jag e grymt dålig på att ställa frågor om bilar speciellt o mde redan står en hel del om bilen i anonsen...ha bokat tid med han nu ju att jag ska ringa efter 16 :S då måste jag ju ha några frågor iaf hmm

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
11 juni 2008 · 4 418 Inlägg

Lady_Milla skrev:
Vad säger ni en;

Toyota celica - 00 (redan stylad) som gått 13000mil

eller en;

Hyundai coupe 2,0 fx -03(orginal) som gått 3500mil

Vilken skulle du ta och varför? cool

Toyota utan tvekan, för att det är mer kvalitet än Hyundai.

dundersmurfen smurfidunder
11 juni 2008 · 327 Inlägg

Celica är en kanonbil. Toyota går ju aldrig sönder. Hade en 86 för några år sedan. Gick verkligen inte att plåga livet ur den, fast den gått 30.000mil. Den hade 142 relativt roliga kusar. Nya celican har väl vvti och liknande, med en tsport på närmare 200kusar kan det bli riktigt underhållande.

Är det så stora bromsar är det väl största motorn också eller? Slå till!

Senast redigerat av dundersmurfen (11 juni 2008)

Mappar bilar med eftermarknadssprut billigt i bromsbänk
terazzi
11 juni 2008 ·

Lady_Milla skrev:
mena de usch hoppas han e schysst å de går att komma överens med han om nått...du föresten vill du hjälpa mig med frågor om bilen? Jag e grymt dålig på att ställa frågor om bilar speciellt o mde redan står en hel del om bilen i anonsen...ha bokat tid med han nu ju att jag ska ringa efter 16 :S då måste jag ju ha några frågor iaf hmm

hehe men fråga hur den går i motor/be om o få se besiktningspapperna/samt hur ofta han servat den/kolla att den går som den ska/så att alla lampor funkar/bromsar/ingen rost.. har ju ingen egen bil så e ju knappast en expert big_smile haha.. typ en sån koll man hade på uppkörningen du vet? kolla så den växlar rätt med,så kamremmen funkar o allt sånt tongue

Lady_Milla Alecci's fästmö
11 juni 2008 · 708 Inlägg

haha tack iaf de hjälper ju lite iaf att ha några frågor att gå på big_smile tycker jag iaf..jobbigt å ringa å sen inte ha nått att fråga ju haha..kan han ju börja undra elelr så blir de knäpptyst å båda lurana tongue lite pinigt big_smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Stefan Varberg Supraman
11 juni 2008 · 2 300 Inlägg

Skulle kolla vad det fanns för tillgång till eftermarknadsgrejer innan jag skulle välja.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Adde666
11 juni 2008 ·

Välja mellan pest eller kolera?

Moser .-ϻΘϨƎЯ
12 juni 2008 · 1 313 Inlägg

Adde666 skrev:
Välja mellan pest eller kolera?

precis vad jag tänkte yikes

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Lady_Milla Alecci's fästmö
12 juni 2008 · 708 Inlägg

ska ni säga tongue aja jag ska inte ha nån av dom..jag har bestämt mig för att fixa till min bil som jag vill ha den smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang