2536
Sök

Vad hittas svenska menyer till sony eriksson?

27 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
Hejsan..
Jag köpte idag en ny mobil (UTAN SVENSKA MENYER), så dum som jag var:mad:.. Men skulle nu vilja ha svenska menyer på min telefon.. Jag har köpt en Sony eriksson W890i...

Finns det någon som kan hjälpa mig?????????smile

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
11 juni 2008
Hittar tyvärr inget på nätet åt dej, du kan ju alltid gå in till Telia eller nån och uppdatera den till svenska menyer? Tror inte det ska vara så jätte dyrt smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Lagerhjon
178 Inlägg
12 juni 2008
Hur kan man köpa en ny mobil i dag utan svenska menyer. Antar att det inte var på en Teliabutik eller någon annan stor kedja smile
Har en känsla av att hela telefonen behöver flashas om. Det är iaf det vi gör på mitt jobb när vi ska skicka mobiler till utlandet med utländska menyer.
Finns kanske någon genväg på nätet....?

Lastbilschaffis
811 Inlägg
12 juni 2008
ska man flasha om så får det la bli helt ny programvara & allt kommer nollställas i telefon. På mitt gamla jobb hade vi lite grejer vi fått av SE för att flasha om & uppdatera mobiler.

minns att man fick ha en hel del sake "speciella" saker för att ens komma in på en "hemlig" sida för att flasha

1 878 Inlägg
12 juni 2008
antagligen ligger allt i firmwaren(FW) och därmed tror jag inte det går. men jag säger som gunde svan, Ingenting är omöjligt!

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg
12 juni 2008
En baggis ju, om man har grejer. big_smile

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"

Pro detailer
417 Inlägg
12 juni 2008
Pröva att uppgradera via SEs hemsida, kan funka.
Funkar inte det så har SE i Lund ett "Experience Center", borde finnas på andra orter med, där kan dom garanterat hjälpa dig.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

DFFL
9 020 Inlägg
12 juni 2008
Fartsyndare skrev:
Funkar inte det så har SE i Lund ett "Experience Center", borde finnas på andra orter med, där kan dom garanterat hjälpa dig.

Experience Center hjälpte en kompis till mig till 100% när hans telefon ballade ur.
De har ju lite mer resurser hos SE än t.ex. Telenor som skickar iväg telefonerna till tredjepart.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Trucker
2 710 Inlägg
12 juni 2008
Om den är ny och köpt hos en känd kedja i sverige, så varför inte gå tibak med den? alla svsålda mobiler ska ju ha svenska menyer..konsti

Fart missbrukare

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg
12 juni 2008
Fartsyndare skrev:

Den uppgraderar bara samma som ligger i, har iaf gjort det förut...

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"

4 571 Inlägg

Sök