varför koppla diskanterna på stereon och mellanregistret på steget? när jag hadde det kopplat på steget så förlängde jag helt enkelt kablarna ifrån delningsfiltert och kopplade till slusteget funkar kanon bra me diskanterna och mellanregistret. du kan ju köpa nya kablar och sen så förlänger du ju me sockerbit eller löder ihop dom.
gör som jag kör gubba racer=)