4721
Sök

XENON lampor

256 Inlägg
14 juni 2008
Trådstartare
#1
Ska skaffa xenon lampor för att pimpa upp saaben lite.
Men ja vet ej vad det är för lampor ja ska ha, det är en saab 9000 cse 97:a.
Och ska det vara singel eller bi xenon

Nån som vet?

12 086 Inlägg
14 juni 2008
#2
Du ska ha H7..

Vill du ha xenon på både hel o halv köper du två satser.

256 Inlägg
14 juni 2008
Trådstartare
#3
JapMax skrev:
Du ska ha H7..

Vill du ha xenon på både hel o halv köper du två satser.

Vad menar du måste ja köpa två paketet med xenon satster?


Sök