Besiktning utan baksäte, sedan

janka
12 juni 2008 · 1 Inlägg

när de går undan med byggandet så bromsar de upp någon annan stans, inte fören nu har de kommit upp att de med besiktningen kanske inte fungerar att bygga in ljud där baksäterna ska vara. är de någon som vet hur de bedömmer sådant?

Om vanlig kärlek kunde vara som den jag har till bilen ;)
BMW 525 (1989)
crazy75
12 juni 2008 · 190 Inlägg

Så länge du har bilbältena kvar så ska dom inte säga så mycket, hur du vill att dina passagerare sitter är lite upp till dig.

There´s a very fine line between a hobby and mental illness
Kenny-83 Företagare & YouTuber
12 juni 2008 · 1 940 Inlägg

crazy75 skrev:
Så länge du har bilbältena kvar så ska dom inte säga så mycket, hur du vill att dina passagerare sitter är lite upp till dig.

http://www.mysmiley.net/imgs/smile/sign/sign0011.gif

Senast redigerat av Sherlia (12 juni 2008)

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
Carlsberg
12 juni 2008 · 111 Inlägg

Stämmer detta?

Ser dock inte länken i som sherlia länkade till. Men, isåfall vore det ju kanon. För oss som vill spara vikt o bygga andra saker men inte orkar bygga bur.....

"The beast got 500 horsepower and a Borla exhaust system, it does 0-60 in about.... ehm 4.3 seconds..yeaah. -Wow you can read the broschuer."
Saab 900 s (1990)
Saab 9-3 (2008)
Cossi_Micke
12 juni 2008 · 282 Inlägg

crazy75 skrev:
Så länge du har bilbältena kvar så ska dom inte säga så mycket, hur du vill att dina passagerare sitter är lite upp till dig.

tror inte jag håller me om de. har för mig att den blir regad utan dåhmm

crazy75
14 juni 2008 · 190 Inlägg

Vi har besiktigat polarens bil på det sättet två år i rad, första året hade vi inga bälten eller säten då blev killen grinig och sade att det måste åtminstone finnas bälten.
I Tisdags så hade vi bälten men inget säte och då var det inga probs alls.

There´s a very fine line between a hobby and mental illness
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang