3902
Sök

hur man hamnar på en viss sida på forumet

svetsare
329 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
lite halv flummig rubrik men de jag vill veta är vad som avgör vilken sida jag hamnar på när jag är inne i en tråd och går ur den och sen in igen.
Ibland hamnar man på den sista sidan vid det nyaste inlägget, men sen så kan man också hamna två sidor bakom den sista sidan:S
finns de nå sätt så man kan styra vilken sida man hamnar på när man går in och tittar på en tråd som man har kollat på innan?

Celica 2.0 Gti -90

2 079 Inlägg
15 juni 2008
hmm, jag läste detta i en annan tråd för ett tag sen men har glömt vad det berodde på, väntar vi så får vi nog snart svar *vänta*

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

870 Inlägg
15 juni 2008
Du kommer väl till den sida som de senast blev skrivet något under det dygnet?

Om du tex trycker på en tråd som det finns 40 sidor. Du går in där kl 18:45 säger vi, då kommer du till den sida som har blivit skrivet ett svar efter 00.00 den dagen...

Vet inte om de blev bättre men tongue

Edit: Förklarade bättre
Senast redigerat av NickeJ89 (15 juni 2008)

Med.lem
3 759 Inlägg
15 juni 2008
NickeJ89 skrev:
Du kommer väl till den sida som de senast blev skrivet något under det dygnet?

Om du tex trycker på en tråd som det finns 40 sidor. Du går in där kl 18:45 säger vi, då kommer du till den sida som har blivit skrivet ett svar efter 00.00 den dagen...

Vet inte om de blev bättre men tongue

Edit: Förklarade bättre

Det förklarar en del..

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

svetsare
329 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
kollade nu och jag får de inte riktigt att gå ihop.
de finns en tråd där den startades i dag kl 5 i natt och den har 5 sidor lr va de är och när jag går in på den så hamnar jag på sida 2 längst ner
Senast redigerat av stellan_dahl (15 juni 2008)

Celica 2.0 Gti -90

svetsare
329 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
joo. men de måste ju styras av någonting.
ingen som vet?

Celica 2.0 Gti -90

Sök