Hallå på er alla som läser detta. Vet inte vad man ska göra åt dessa "mogena" biltjuvar som inte verkar veta hur det är när man har ett liv. Får jag reda på något om dessa personer kan dom räkna med "några" brutena ben i kroppen!!!!
I vintras försvann min 900 S -91 som var modifierad lite lagom, en bil jag gillade och som inte dykt upp.
Köpte en 99:a som funnits inom familjen en längre tid och hade större planer på den. En vän behövde bil, så lät honom köpa den, och han började införskaffa sig del efter del. Kilen sänkningsats, Bilstein dämpare, vita blinkers (fint billjud) och massa mer ... Han fick på fjädrar och dämpare igår eftermiddag/kväll, satte dit rattkryckan och gick in till sig. För en kvart sen ringde han chockerat och berättade att även den blivit stulen!
Jag hoppas att någon som själv håller på med att så bedrövliga skitgrejer som att sno folks hobby´s. Bilar som man verkligen lägger ned allt på! Hur f*n tänker ni!? :`( Man blir ju så ledsen ...
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.